معرفی صافکاری PDR در شرق تهران. صافکاری یکی از مهمترین مواردی است که تاثیر زیادی در خرید و فروش خودرو دارد. برای صافکاری بی رنگ خودرو می توانید با مرکز تخصصی صافکاری قدیریان در شرق تهران تماس بگیرید. یکی از مشاغل اصلی که امروزه در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو بسیار فعال است، صافکاری خودرو است و با توجه به اینکه قیمت خودروها روز به روز در حال ساخت بیشتری هستند، روزانه تعداد زیادی خودرو به این مراکز مراجعه می کنند. علاوه بر این، بیشتر مردم خودروهای کار کرده می خرند.

بنابراین در صورت آسیب دیدن یا آسیب جزئی بدنه خودرو، لازم است با مکانیک هایی که به صورت تخصصی کار صافکاری خودرو را انجام دهند، تماس بگیرید. این کار به شما اطمینان زیادی برای تعمیر خودرو می دهد. این عوامل باعث شده تا صاحبان خودرو کار صافکاری خودرو خود را به مراکز حرفه ای که صافکارPDR  حرفه ای دارند بسپارند. بهترین صافکاری PDR در شرق تهران (صافکاری قدیریان) بهترین ها را برای شما میخواهد.

صافکاری PDR

همه افراد پس از خرید اقساطی خودروی داخلی یا خارجی بهترین مراقبت را از خودرو خود انجام می دهند اما بدنه خودروی مورد علاقه شما به هر دلیلی ممکن است آسیب ببیند. باید گفت هیچ چیز آزاردهنده تر از یافتن فرورفتگی در بدنه خودروی شما نیست. اول از همه، شما باید بدانید که صافکاری pdr مخفف چیست؟ این کلمه از واژه  Paintless dent repair گرفته شده است که به معنای صافکاری بدون رنگ یا ترمیم فرورفتگی خودرو بدون رنگ است. پی دی آر یک تکنیک تعمیر بدنه خودرو است که برای از بین بردن فرورفتگی ها و سایر عیوب تغییر شکل از بدنه با حفظ رنگ اصلی استفاده می شود.

ماهیت این فناوری این است که تکنسین های PDR که در این زمینه به طور ویژه آموزش دیده اند و ابزار لازم برای ترمیم فرورفتگی ها را دارند، می توانند سطح عناصر بدنه را بدون رنگ ترمیم کنند. صافکاری pdr چیست؟ رایج ترین کاربرد صافکاری PDR برای از بین بردن فرورفتگی های ناشی از طوفان و تگرگ است. استادان این حرفه از میله های مخصوص، میله های دم ماهی، میله های تخت، چکش، سیستم های چسب حرارتی، آداپتورها، چکش های لغزنده، چراغ های مخصوص و سایر ابزارهای حرفه ای PDR برای از بین بردن فرورفتگی های بدنه خودرو استفاده می کنند

کاربرد صافکاری PDR

صافکاری pdr امکان از بین بردن فرورفتگی های بدنه خودرو را فراهم می کند. به عنوان مثال، فرورفتگی ها ممکن است به دلیل طوفان تگرگ، بی احتیاطی هنگام پارک کردن، تصادف یا … روی سطح خودرو ظاهر شوند. یکی از نیازهای مهم برای استفاده موفقیت آمیز از روش تعمیر PDR، سالم بودن رنگ زیر فرورفتگی است در غیر این صورت تکنسین ها، وسیله نقلیه را از طریق جوشکاری، وصله زدن، استفاده از پرکننده ها یا جایگزینی قسمت آسیب دیده با رنگ جدید بازسازی می کنند.

اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr چیست؟

بهترین صافکاری PDR شرق تهران

 علاوه بر همه چیز شما باید از یک تعمیرگاه صافکاری PDR شرق تهران خوب کمک بگیرید، یک صافکار PDR حرفه ای باید بتواند لکه ها و موج های موجود در بدنه را از بین ببرد به خوبی تعمیر کند. لازم به ذکر است بدنه خودرو یکی از مهمترین قطعاتی است که در صورت آسیب دیدن نیاز به تعمیر دارد. در صورتی که بدنه خودرو به درستی ترمیم نشوند تاثیر زیادی در افت شدید قیمت خودرو خواهد داشت. برای اطمینان شما باید بگوییم که مرکز بهترین صافکاری PDR خودرو در شرق تهران (صافکاری قدیریان) می تواند به راحتی بدنه خودرو شما را ترمیم کند.

محافظت از بدنه خودرو را باید به یک صافکاری PDR حرفه ای بسپارید. بنابراین صافکار های PDR حرفه ای باید بتوانند بدنه خودرو را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند. هنگام صافکاری PDR در مرحله اول باید از صافکار بخواهید که مشابه حالت اولیه خودرو، قسمت آسیب دیده را بی رنگ و کاملا شفاف کند. قطعاتی مانند گلگیرها و سپرها باید در این مرحله جدا شوند تا آسیبی به آنها نرسد. پس از برداشتن قسمت های اضافی، سطح داخلی قسمت آسیب دیده را با سمباده و آب تمیز کنید. یک صافکار  PDR حرفه ای این کارها را انجام خواهند داد، زیرا اگر این کار را به درستی انجام ندهند، تعمیرگاه خودرو نمی تواند فرورفتگی های ایجاد شده را ترمیم کند و ماشین را به درستی صاف کند.

پس از اتمام تمامی این مراحل، بهتر است مرحله چکش صافکاری را با شعله مستقیم انجام دهید. بهترین صافکاری PDR در شرق تهران  تهران صافکاری قدیریان با رعایت بهترین فنون کار حرفه ای میتوانند بدنه خودروی شما را با عالی ترین ابزار های ممکن روز انجام دهند.

خدمات بیشتر: بهترین صافکاری در تهرانپارس

بهترین صافکاری PDR شرق تهران

بهترین صافکاری PDR شرق تهران

صافکاری pdr تهرانپارس

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از چه تجهیزاتی برای صافکاری خودرو بدون رنگ استفاده می کنند، اما لازم به ذکر است که بگوییم فرورفتگی های بدنه را با روشی به نام صافکاری PDR ترمیم می کنند و می توان گفت که یک روش بسیار جدید برای تعمیر فرورفتگی های جزئی خودرو می باشد. این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیرات بدنه می شود. صافکاری PDR در شرق تهران ، تکنیک های صافکاری بدون رنگ شامل استفاده از میله های فلزی و گیره های بدنه برای بیرون کشیدن فرورفتگی های روی بدنه است.

چسب یا ورقه های مخصوصی برای بیرون کشیدن بدنه ماشین ساخته اند که با کشش زیاد هم  آسیبی به ماشین وارد نمی کند و وقتی دقیقا در محل بدنه تراز می شود به راحتی چروک های ریز و درشت را صاف می کند. تعمیرکار های مجموعه قدیریان با استفاده از روش های مناسب این کار را انجام می دهند. تعمیرکارهای حرفه ای در این زمینه می توانند از این ابزارها برای تعمیر بسیاری از نواحی ریز و درشت استفاده کنند و همچنین می توانند از سشوار صنعتی برای جلوگیری از ترک خوردن یا خراشیدگی خودرو استفاده کنند.

صافکاری PDR شرق تهران

بهترین صافکاری PDR در شرق تهران، صافکاری PDR روشی است که می تواند طیف وسیعی از آسیب ها را با دقت بسیار بالا ترمیم کند. این روش برای تمامی بدنه های آلومینیومی و فولادی قابل استفاده است. در صافکاری بدون رنگ با صافکاری PDR ، بسیاری از قطعات آسیب دیده را می توان با استفاده از فیلر تعمیر کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، میله های مختلفی برای اعمال روش صافکاری PDR استفاده می شود، از جمله میله های چرخشی، میله های دم ماهی و میله های اهرمی. از میله دوار در جاهایی استفاده می شود که با چرخش می توان فشار منفی را از بین برد و از میله های اهرمی نیز در آنجا استفاده می شود

صافکاری PDR خودروی خارجی شرق تهران

فعالان این کار صافکاری را یک هنر می دانند زیرا باید توانایی و تخصص تشخیص رنگ مناسب برای هر جنسیت و شناخت لایه های خودرو را داشته باشید. تخصص رنگ خودرو و تجهیزات اندازه گیری دقیق کیفیت رنگ بر نتیجه کار صافکار تأثیر می گذارد. مهمترین تفاوت صافکاری ماشین خارجی با ماشین های دیگر صافکاری بدون رنگ است، یعنی در مواردی که رنگ بدنه کاملا از بین رفته یا سطح زیادی از بین رفته باشد، در این صورت کیفیت و ضخامت رنگ و نوع صافکاری بسیار مهم است زیرا بدنه خودرو می تواند رنگ را دفع کند. 

صافکاری PDR شرق تهران

صافکاری PDR شرق تهران

کارشناسان در تلاشند تا بهترین راه را برای بازیابی آن با ظاهر میکروسکوپی و از طریق امواج نامنظم و بازتاب در رنگ بیابند. صافکاری قدیریان بهترین صافکاری PDR شرق تهران با سابقه درخشانی در صافکاری و رنگ آمیزی خودرو به ویژه صافکاری خودروهای خارجی با استفاده از جدیدترین ابزارآلات صافکاری روز دنیا دارد. خدمات این مجموعه به قدری حرفه ای است که می توان آن را یکی از بهترین صافکاری PDR در شرق تهران  و بی رقیب ترین تعمیرگاه های تهران دانست.

خدمات بیشتر: صافکاری درب خودرو

صافکاری PDR خودروی چینی شرق تهران

صافکاری و رنگ آمیزی ماشین های چینی مانند صافکاری و رنگ آمیزی ماشین های دیگر است. البته لازم به ذکر است که کیفیت صافکاری و رنگ آمیزی خودروهای چینی با توجه به برند و کیفیت خودرو متفاوت است. با گذشت سالها، برخی از برندهای خودروسازی چینی کیفیت خود را بهبود می بخشند و به استانداردهای بین المللی نزدیک می شوند.

با این حال برخی دیگر از برندهای خودروسازی چینی همچنان به دلیل کیفیت پایین و عدم رعایت استانداردهای ایمنی و محیط زیست مورد انتقاد قرار می گیرند. بنابراین برای صافکاری و رنگ آمیزی خودروهای چینی بهتر است کارگاه هایی با تجربه کافی درباره خودروهای چینی استخدام کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. صافکاری قدیریان صافکاری PDR در شرق تهران است که میتوانید با خیالی آسوده از ما کمک بگیرید.

هزینه صافکاری PDR شرق تهران

هزینه و قیمت صافکاری PDR در شرق تهران و همچنین سایر مناطق شرق، مرکز، شمال و جنوب تهران به عواملی مانند میزان آسیب وارده به بدنه، نوع خودرو و موقعیت مکانی از ماشین، مهارت صافکاری گر و... بستگی دارد. صافکاری قدیریان بهترین صافکاری PDR در شرق تهران  و با بهترین خدمات منتظر حضور گرم شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *