آیا صافکاری PDR افت قیمت دارد؟ حتما برای شما عزیزان هم این سوال بسیار پرتکرار می باشد که اگر از صافکاری PDR برای ترمیم رنگ بدنه خودروی خود استفاده کنید افت قیمت خودرو نصیبتان خواهد شد یا خیر. در این مقاله از صافکاری قدیریان به تمامی سوال های شما عزیزان پاسخ کامل داده میشود. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آیا صافکاری PDR افت قیمت دارد؟

در روش PDR اولین هدف این است که ترمیم رنگ بدنه خودرو را بدون اینکه قطعات خودرو و یا رو دری ها را باز کنیم انجام شود. صافکاری PDR یکی از خدماتی است که ارتباط مستقیمی با هنر صافکار دارد و هر چه حرفه ای بودن و مهارت فرد در این کار بالاتر باشد طبیعتا در نتیجه نهایی تاثیر بسزایی خواهد داشت. در روش سنتی تعویض یا رنگ آمیزی  با استفاده از قالب های آماده و جداسازی قسمت های مختلف بدنه، انجام می شود. در این روش صافکاری با حساسیت بسیار زیادی انجام میشود تا بهترین ترمیم بدنه برای شما عزیزان صورت بگیرد. 

آیا صافکاری PDR افت قیمت دارد؟

آیا صافکاری PDR افت قیمت دارد؟

افت قیمت ماشین با صافکاری PDR

بعد از صافکاری خودرو به دلیل نیاز به نقاشی و رنگ آمیزی قیمت خودرو کاهش می یابد. همچنین در صورت بالا بودن شدت تصادف، اتاق و شاسی از حالت اولیه  ای که داشته است خارج می شود که باعث کاهش ایمنی خودرو و در نتیجه کاهش قیمت آن می شود. سایر قسمت های خودرو مانند گلگیر و کاپوت و قسمت هایی از بدنه خودرو که با پیچ به هم متصل هستند در صورت تعویض یا رنگ آمیزی قیمت خودرو را کاهش می دهند.

پس از صافکاری، مقاومت آلیاژ این قطعات کاهش می یابد و قطعات سریعتر زنگ می زنند. همچنین در صورت تعویض به دلیل عدم مقاومت بالای آلیاژ قطعه مورد نیاز نسبت به قطعه فابریک، قیمت خودرو کاهش می یابد. البته قطعاتی از خودرو هستند که جزو بدنه نیستند و در صورت رنگ آمیزی زیاد مهم نیست و تاثیری در قیمت آن ندارد. این قطعات شامل سپر جلو، سپر عقب و پدال های خودرو می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره افت قیمت خودرو با PDR میتوانید به صافکاری قدیریان مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر: هزینه صافکاری pdr 1403

عدم افت قیمت ماشین با صافکاری PDR

همانطور که می دانید PDR جز روش های صافکاری و بدون رنگ میباشد که به دلیل عدم رنگ آمیزی کاهش قیمت وجود ندارد. بنابراین کاهش قیمت خودرو با صافکاری PDR امکان پذیر نخواهد بود. از مزایای صافکاری PDR نسبت به صافکاری سنتی می توان به هزینه کمتر، زمان کمتر، حذف آسان تر و عدم کاهش قیمت اشاره کرد. مجموعه قدیریان بهترین دستگاه های صافکاری و بهترین صافکار ها را برای خدمت رسانی به شما عزیزان داشته و منتظر حضور گرم و پر مهر شما عزیزان در مجموعه قدیریان میباشد.

عدم افت قیمت ماشین با صافکاری PDR

عدم افت قیمت ماشین با صافکاری PDR

صافکاری PDR مجموعه قدیریان

همانطور که میدانید صافکاری PDR یکی از روش هایی میباشد که هر تعمیرکاری از عهده این صافکاری بر نمی آید. بنا بر این دلیل شما عزیزان باید برای صافکاری PDR خودروی خود به دنبال تعمیرکاران مجرب و با تجربه بوده تا بتوانید از افت قیمت خودروی خود جلوگیری فرمایید.مراکز بسیار زیادی وجود دارد که نمیتوانند کار را به دلخواه شما و با زمان مناسب انجام دهند و در آخر نمیتوان به آنها اعتماد کرد. ما در مجموعه قدیریان با بهترین ابزار آلات PDR به شما عزیزان کمک خواهیم کرد تا بتوانید نگرانی خود را از بابت صافکاری خودروی خود آسوده کنید. جهت مشاوره رایگان درباره صافکاری PDR خودروی خود میتوانید با شماره های درج شده در وب سایت مجموعه قدیریان با مشاوران ما در تماس باشید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره صافکاری PDRو اطلاع ازهزینه ها آن میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *