مطمئناً برای شما سخت خواهد بود که خودروی لوکس جک خود را به فردی که از آن مطمئن نیستید بسپارید، مجموعه قدیریان بهترین صافکاری جک را به شما معرفی می کند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که بهترین صافکاری و نقاشی که می توانید پیدا کنید کجاست؟

مجموعه قدیریان با ارائه نمونه کارهای عالی این اطمینان را به شما می دهد که کار شما را کاملاً فوق العاده انجام می دهند و رضایت 100% شما را جلب می کنند. شما می توانید برای دریافت خدمات از این مجموعه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با مشاورین مجموعه قدیریان در ارتباط باشید.

صافکاری جک

جک یکی از خودروهای خارجی در ایران است که در صورت آسیب دیدن می تواند صدمات زیادی را به صاحبان خود وارد کند. به همین دلیل، یافتن مرکز صافکاری جک در تهران اختصاصی که بتواند ماشین را مانند روز اول و با کمترین قیمت ممکن به مشتری تحویل دهد، بسیار مهم است.

یک مرکز تخصصی صافکاری خودرو جک باید بتواند با استفاده از جدیدترین ابزارهای صافکاری، عیوب خودرو را تعمیر کند تا بهترین نتیجه را به مشتریان ارائه دهد و رضایت آنها را جلب کند. به لطف پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های صافکاریجدید به گونه ای طراحی شده اند که می توانند عیوب و فرورفتگی های بدنه خودرو را در زمان کمتری ترمیم کرده و نتایج بهتری را ارائه دهند.

تیم قدیریان با ارائه بهترین و ارزان ترین صافکاری در تهران بسیار راحت و فوق العاده توانسته است بیشترین خدمات را به شما ارائه دهد. همچنین می توانید برای صافکاری سایر خودروهای لوکس مانند صافکاری تویوتا و صافکاری بنز اقدام کنید و ما را به دوستان خود معرفی کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که هزینه صافکاری خودروی لوکس کاملا متغیر است و می تواند کمتر یا بیشتر باشد! شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع خدمات صافکاری جک به صفحات مختلف سایت مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید. 

صافکاری بدون رنگ جک

به طور کلی صافکاری را می توان به دو صورت انجام داد: صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ. برای صافکاری بدون رنگ جک صافکار می تواند به روشی متفاوت عمل کند و عیوب خودرو را برطرف کند.

در صورت آسیب جزئی به بدنه می توان با روش هایی مانند صافکاری با چسب حرارتی فرورفتگی را برطرف کرد و خودرو را بدون مشکل به مشتری تحویل داد. این چسب حرارتی به قسمت آسیب دیده خودرو می چسبد در حالی که آن را با چسب صاف می کند و با فشار مناسب در جهت مخالف می کشد تا فرورفتگی از بین برود. این چسب روی بدنه خودرو باقی نمی ماند و با استفاده از الکل و محلول های مخصوص از بدنه خودرو جدا می شود.

صافکاری لیزری یکی از روش های دیگری است که در مرکز صافکاری جک اختصاصی قدیریان انجام می شود. صافکاری لیزری مدرن یکی از روش هایی است که به دلیل گرانی تجهیزات نمی توانید آن را در همه مراکز تجربه کنید و با توجه به اینکه استفاده از چنین تجهیزاتی نیاز به دانش تخصصی دارد، در این روش فقط از دستگاه های صافکاری حرفه ای استفاده می شود. در صورت آسیب دیدن رنگ و بدنه خودرو می توان از پرتوهای قابل تنظیم برای رفع آسیب های بدنه خودرو استفاده کرد.

هزینه صافکاری جک

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که هزینه صافکاری جک در تهران چقدر است؟ در واقع در بین مراکزی که وجود دارد مجموعه قدیریان، هزینه صافکاری جک بسیار مناسب تر از سایر مراکز است و می توانید بدون نگرانی از کیفیت کار و هزینه آن، خودروی خود را به آنها بسپارید.

عوامل مختلفی بر روی قیمت صافکاری خودرو تاثیر می گذارد که از آن جمله می توان به تخصص صافکاری، میزان آسیب وارده، روش صافکاری برای تعمیر عیوب خودرو و مدت زمان تعمیر عیوب بدنه خودرو اشاره کرد. هر چه روش صافکاری پیشرفته‌تر باشد و صافکاری حرفه‌ای‌تر به مشتری ارائه کند، هزینه خدمات بالاتر می‌رود.

یکی از این روش های پیشرفته صافکاری با دستگاه مکنده است. در این روش یک دستگاه مکنده بر روی قسمت فرورفته قرار می گیرد و با تنظیم قدرت مکش می توان فرورفتگی ایجاد شده در بدنه خودرو را رفع کرد. هزینه صافکاری با دستگاه ساکشن نسبت به روش های معمولی و سنتی کمی بالاتر است اما نتایج بسیار حرفه ای بوده و مشتری از این روش رضایت کامل خواهد داشت.

یک راه آسان برای تخمین هزینه صافکاری در تهران وجود دارد، می توانید عکس ماشین خود را برای شماره های درج شده در سایت ارسال کنید و از هزینه تقریبی مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *