صافکاری کاپوت خودرو چگونه است؟ وقتی بدنه خودرو ها در تصادف یا برخورد کردن با جسمی آسیب ببیند شما باید به فکر باشید که برای برگرداندن ماشین به حالت اولیه خودش با بهترین و طبیعی ترین شکل ممکن مانند ظاهر قبلی خود شود باید به فکریم صافکار خوب افتاده و ماشین را برای صافکاری با کمترین زمان و ترمیم کاپوت ماشین در اختیار تعمیرکار با تجربه بگذارید. شما عزیزان برای صافکاری و نقاشی خودرو خود می توانید به مجموعه قدیریان مراجعه کنید.

صافکاری کاپوت خودرو

قسمت کاپوت خودرو باید به صورت تخصصی زیر نظر تعمیرگاه قرار بگیرد تا صافکاری با بهترین تجهیزات انجام شود. میتوانیم به شما پیشنهاد بدهیم که صافکاری PDR مدرن انجام شود تا هم نتیجه کار قابل قبول باش و هم خودرو کمترین قیمت را داشته باشد. صافکاری کاپوت خودرو کاری است که در بیشتر تعمیرگاه ها انجام می شود اما مهم این است که چه کسی با چه دستگاهی و چه روشی وارد عمل می شود و هزینه و تایم آن چگونه خواهد شد. صافکاری کاپوت خودرو بسیار مهم و تخصصی است و جزء ضروری ترین خدمات برای درست شدن وضعیت خودرو محسوب می شود.پس باید به همین دلیل های شما برای صافکاری کاپوت خودرو های خود بهترین ها را انتخاب کنید.

مهارت و تخصص صافکار بسیار مهم است. کاپوت خودرو یکی از قسمت هایی در خودرو است که واضح قابل مشاهده است و شما نمیتوانید به راحتی آن را تعمیر کنید و به همین دلیل است که خراش ها و داخل رفتگی های ماشین برای شما ناراحت کننده می ماند. شما باید ابتدا ماشین را به صافکاری برده و بعد ابتدا نوع آسیب را ارزیابی کنید. دلیل این کار مربوط به ابزار و تجربه می باشد.

وقتی کاپوت خودرو ارزیابی شود تعمیرکار میداند که باید از چه ابزاری برای تعمیرات کاپوت خودرو ها استفاده کنید و صافکاری کاپوت خودرو را شروع کند. باید این را بدانید که برای بیشتر کاپوت های خودرو از صافکاری PDR استفاده می شود.درست است که PDR خوبی های زیادی دارد اما ممکن است برای صافکاری کاپوت خودرو از روش های دیگری هم مانند سنگ زنی، نرم کردن، رنگ، تعویض قطعات خودرو استفاده کنند. اما در میان این همه روش باید به شما بگوییم صافکاری کاپوت خودرو به روش PDR بهترین روش است.

صافکاری کاپوت خودرو

صافکاری کاپوت خودرو

انواع صافکاری کاپوت خودرو

  • برخی از انواع روش‌های صافکاری کاپوت خودرو شامل موارد زیر میباشد:
  • صافکاری بی رنگ  کاپوت خودرو
  • صافکاری PDR کاپوت خودرو
  • صافکاری سنتی کاپوت خودرو

این  صافکاری ها برای خودرو های داخلی، خارجی و چینی استفاده می شود و صافکاری قدیریان با سابقه ای درخشان در خدمت شما است تا خدمات صافکاری کاپوت خودرو را به شما ارائه دهد.

صافکاری کاپوت خودروی خارجی

در صافکاری کاپوت خودرو  پیش از هر چیز انتخاب یک صافکار حرفه ای بسیار مهم است. هرچه مدل ماشین بالاتر باشد حساسیت ترمیم رنگ بدنه آن نیز بیشتر می شود. صافکار حرفه ای با بررسی خسارات وارده اول به اعمال صافکاری بی رنگ بر روی کاپوت خودرو اقدام میکند. نقاشی کاپوت خودرو برای انواع مدل های خودرو ایرانی سخت نمی باشد و قابل حل است.

چرا که خودروهای ایرانی در کشور خودمان و با وجود دانسته ها یی که درباره آن ها وجود دارد میتوانیم تعمیر کنیم، اما در این بین اگر به خودرو های خارجی بر بخورید باید به این موضوع توجه کنید که امروزه بیشتر افراد به دلیل نقاشی با افت و ضرر ماشین رو به رو میشوند، صافکاری بدون رنگ کاپوت خودرو را انتخاب خواهند کرد.اما صافکاری بدون رنگ همیشه جواب نخواهد داد و در برخی از مواقع شما چاره‌ ای جزء نقاشی کاپوت خودرو نخواهید داشت.  که این نیز به یک صافکار ماهر و متبحر در یک مرکز معتبر نیاز دارد. شما می توانید نقاشی کاپوت خودروهای خارجی را به تعمیرگاه صافکاری قدیریان بسپارید.

صافکاری PDR کاپوت خودرو

صافکاری کاپوت خودرو به روش PDR، همانطور که از این نام پیدا است نوعی صافکاری خودرو که بدون نیاز داشتن به رنگ و نقاشی میتوان برای کاپوت خودرو انجام داد. PDR برای آسیب هایی است که در اثر ضربه های محکم روی کاپوت، خط و خش بر روی کاپوت خودرو، ضربه هایی که بزرگ است،  اما به رنگ خودرو آسیب نزده باشد و قسمت های دوبل بدنه است.

صافکاری PDR کاپوت خودرو

صافکاری PDR کاپوت خودرو

یک صافکار حرفه ای از ضربه زدن داخل کاپوت خودرو با ابزار مخصوص برای ناحیه ای که آسیب دیده است استفاده می کند. صافکاری PDR میتواند در یک  تا  سه ساعت کار را جمع کند. کسانی که آسیب های کوچک و جزئی دارند اگر خودروی خود را در یک صافکاری برای چند روز قرار دهند واقعا آزار دهنده است. صافکاری قدیریان با بهترین و باتجربه ترین نیروهای کار خود اکثر رو رفتگی ها را میتواند برای شما در حد یک تا سه ساعت روزانه تعمیر کند.

صافکاری کاپوت خودرو چینی

در صافکاری کاپوت خودرو و صافکاری و نقاشی کاپوت خودروهای چینی هم مانند بقیه ی صافکاری ها است. باید این موضوع را به شما بگوییم که کیفیت صافکاری خودروی چینی ممکن است با توجه به برند و کیفیت خودرو تغییر پیدا کند. برخی خودرو های چینی در سال های اخیر توانسته اند کیفیت های خود را بهبود ببخشند و به استاندارد های بین المللی نزدیک باشند اما با این وجود هم برخی دیگر هنوز کیفیت پایینی دارند. در ایران‌خودروهای چینی به دلیل قیمت مناسب‌تر فروش بالاتری دارند، با توجه به تعداد بیشتر برندها و مدل‌های خودروهای چین در ایران سرویس و تعمیر این خودروها در ایران نیز اهمیت بالاتری دارد.

برای تعمیرات کاپوت خودروی چینی باید از صافکار و تعمیرکار خوبی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. اگر به دنبال همچین نتیجه ای هستید شما می توانید نقاشی کاپوت خودروهای خارجی را به تعمیرگاه صافکاری قدیریان بسپارید.

هزینه صافکاری کاپوت خودرو

می‌توانیم بگوییم هزینه صافکاری فرورفتگی کاپوت خودرو از حدود 1 میلیون تومان شروع شده و تا چند میلیون تومان نیز می‌تواند جلو برود. برای مثال، صافکاری یک فرورفتگی کوچک در کاپوت یک خودرویی مانند پراید یا پژو 206، حدود 1 تا 5 میلیون تومان هزینه دارد. اما هزینه قیمت رفع فرورفتگی بزرگ درکاپوت یک خودروی خارجی مانند لکسوس یا مرسدس بنز، می‌تواند تا چند میلیون تومان نیز هزینه داشته باشد.

بهترین تعمیرگاه صافکاری کاپوت خودرو

در آخر لازم دیدیم که بیان کنیم امیدوار هستیم هیچ زمانی نیازمند به مراجعه به صافکاری نشوید.اما اگر روزی کاپوت خودروی شما دچار مشکل و فرو رفتگی و خش شد این قول و تضمین را به شما می‌دهیم که مجموعه صافکاری قدیریان تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا خودروی شما به همان شکلی که از کارخانه تحویل گرفته‌اید به شما برگردانده شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *