خدمات صافکاری گلگیر خودرو را با بهترین صافکاری ایران مجموعه قدیریان تجربه نمایید. همانطور که میدانید گلگیر ماشین حساس بوده و هنگام ضربه خوردن باید به طور حتم آن را به یک صافکار مجرب و حرفه ای نشان دهید. در این مقاله از مجموعه قدیریان میتوانید بهترین مرکز خدمات صافکاری گلگیر خودرو را بشناسید. همچنین می خواهیم ابتدا شما عزیزان را با صافکاری گلگیر خودرو آشنا کنیم تا بدانید چون باید به صافکاری گلگیر خودروی خود بپردازید. در ادامه همراه مجموعه قدیریان باشید. جهت صافکاری گلگیر خودرو، صافکاری بدنه خودرو و.. میتوانید با شماره های درج شده در وب سایت ما با مشاوران مجموعه قدیریان صحبت های لازم را داشته باشید. 

برای دریافت نوبت صافکاری با شماره 09122503201 تماس بگیرید

صافکاری گلگیر خودرو

همانطور که میدانید صافکاری یک فرایند بسیار مهم میباشد که شما عزیزان هنگامی که به بدنه و هر جای خودروی لوکس خود اسیب وارد میشود باید خودروی خود را برای تعمیرات بدنه و صافکاری پیس تعمیر کاری معتبر و حرفه ای در کار خود برده و بهترین صافکاری را برای خودروی خود پیدا کنید. صافکاری گلگیر خودروی شما عزیزان شامل اصلاح خراش ها ، ترمیم ضربه ها، بازسازی سطح رنگ و رنگ گلگیر خودرو و... میباشد که وقتی یه صافکار از این عملیات استفاده می نماید قصد بازگرداندن ظاهر زیبای خودروی شما را داشته و میخواهد به تعمیر تخصصی گلگیر شما عزیزان توسط صافکاری بپردازد. 

اطلاعات بیشتر: هزینه صافکاری کاپوت خودرو

برای صافکاری گلگیر خودرو از تجهیزات و ابزار الات سنتی مانند مته ها و چکش ها و ابزار آلاتی به روز مانند دستگاه های برش لیزری و رنگ شویی نیازمند میباشید که در بهترین صافکاری هی ایران یتفن خواهد شد که یکی از این صافکاری ها مجموعه قدیریان میباشد. صافکاری گلگیر خودرو علاوه بر تعمیرگاه های معتبر در نمایندگی های خودرو های لوکس نیز ارائه میشود تا با سرعت زیاد و کیفیت بالا به شما عزیزان ظاهر قبلی خودروی خود را بازگردانند.

صافکاری گلگیر خودرو

صافکاری گلگیر خودرو

مراحل صافکاری گلگیر خودرو

در مجموعه قدیریان مراحل صافکاری گلگیر خودرو به سرعت و د کمترین زمان ممکن انجام می شود همچنین در این زمان با توجه به ابزار آلات کار شما عزیزان با بهترین کیفیت انجام خواهد شد. این مراحل شامل موارد زیر میباشد:

بررسی و ارزیابی گلگیر خودرو

اول هر کاری باید به مشاهده و بررسی دقیق آن بپردازید. در صافکاری گلگیر خودرو نیز همین فرآیند را داریم. ابتدا به بررسی گلگیر خودرو میپردازیم تا ببینیم خراش ها و فرو رفتگیها نیاز به صافکاری دارند و یا از تعمیرات دیگری باید برای این نوع مشکل استفاده نماییم.این مرحله بسیار مهم بوده و حت قیمت گذاری و هزینه کار به این مرحله بستگی دارد.

اطلاعات بیشتر: هزینه صافکاری درب خودرو

تمیز کردن

قبل از اینکه به صافکاری گلگیر خودرو بپردازید باید با مواد شوینده و پاک کننده به تمیزکاری قسمت آسیب دیده بپردازید و گلگیر را از هرگونه چربی، گرد و غبار و هرگونه آلودگی دیگر پاک کنید. با این کار فر ایند صافکار یگلگیر خودرو بسیار راحت تر انجام خواهد شد.

ترمیم ضربه ها و خراش

در این مرحله ما سعی میکنیم تمام خطوط و خراش های موجود بر روی گلگیر خودرو شما عزیزان را با استفاده از مواد ترمیم کننده رفع کنیم و به صافکاری گلگیر خودروی شما عزیزان بپردازیم.

صافکاری و هموارسازی

بس از تریم همه ضربه ها و خراش های ایجاد شده توسط تصادف باید با استفاده از ابزارهای صافکاری مخصوصی به صافکاری گلگیر خودرو بپردازیم.اگر رنگ خودروی شما اسیب ندیده باشد ممکن است صافکار از صافکاری PDR استفاده نماید اما اگر به رنگ خودرو نیز اسیبی وارد شده باشد باید از صافکاری های دیگر با روش های مختلف استفاده نمایید.

آماده سازی برای رنگ کاری

پس از اینکه به تعمیر و صافکاری گلگیر خودرو پرداخته اید باید گلگیر هارا برای رنگ شدگی آماده سازی کنید. این کار باعث میشود رنگ سطح مات شده و هیچ اثری از صافکاری گلگیر خودرو نباشد.

رنگ گلگیر خودرو

در این مرحله صافکار باید رنگ مناسبی را برای گلگیر انتخاب کرده و از تکنیک های مختلفی مانند اسپر رنگ یا رنگ های متناسب و مخصوص گلگیر خودرو استفاده نماید.

پوشش و لایه بندی گلگیر

پس از اتمام رنگ ، گلگیرها با پوش و لایه های واقعی یا شفاف محافظت می شوند. این پوشش ها معمولاً شامل لاک و واکس هستند که به گلگیر ها زیبایی و درخشندگی می بخشد و همچنین از آن ها در برابر خط و خش و آسیب های بعدی محافظت می کند. این مرحله بسیار مهم است و مشتری را از کار انجام شده بسیار راضی می کند. در این مرحله دقت و ظرافت بسیار مهم است.

هزینه و قیمت صافکاری گلگیر خودرو

هزینه و قیمت صافکاری گلگیر خودرو

تمیز کردن خودرو

در این مرحله کار شما به پایان رسیده و دوباره باید برای بررسی نهایی اقدام نمایید و گلگیر را برای آخر کار و تحویل تمیز کرده تا از گرد و غبار و آلودگی پر نباشد.

بازسازی و نصب گلگیر

هنگامی که صافکاری کامل شد، گلگیرها روی خودرو نصب شده و تنظیمات نهایی انجام می شود. این شامل بررسی مجدد درست نصب گلگیرها و مطابقت آنها با بقیه قسمت های خودرو است.

بهترین صافکاری گلگیر ماشین در تهران

همانطور که در این مقاله تلاش کردیم تا شما عزیزان از خدمات ما راضی و تحقیقات کافی را داشته باشید لازم به ذکر است مجموعه قدیریان تمامی این خدمات را با بهترین تکنسین ها و بهترین ابزار آلات روز به شما عزیزان ارائه داده تا بتوانید از صافکاری گلگیر خودروی خود راضی باشید و تبدیل به مشتری دائمی ما شوید. مجموعه قدیریان بهترین صافکاری برای ترمیم رنگ بدنه خودرو و یا گلگیر خودرو شما عزیزان میباشد. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه فرمایید ویا با شماره های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید و مشاوره لازم را از ما دریافت نمایید.

هزینه و قیمت صافکاری گلگیر خودرو

لازم به ذکر است هزینه و قیمت صافکاری گلگیر خودرو به موارد مختلفی بستگی دارد. این موارد شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع و شدت آسیب دیدگی
  • نوع روش صافکاری استفاده شده
  • ابعاد گلگیر خودروی شما
  • برند خودرو( خارجی، چینی، ایرانی)
  • منطقه جغرافیای شما

تمامی این موارد به هزینه و قیمت صافکاری گلگیر خودرو شما عزیزان بستگی داشته و می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

حال که به شناخت صافکاری گلگیر خودرو رسیدید لازم به ذکر است صافکاری گلگیر خودرو مانند بدنه بسیار مهم است و شما عزیزان باید آن را به تعمیرگاه های معتبری برده تا به تعمیر تخصصی گلگیر خودروی شما بپردازند. ما به شما مجموعه قدیریان را با سالها سابقه و بهترین صافکارها معرفی می نماییم. شما عزیزان میتوانید از طریق وب سایت مجموعه قدیریان و یا با شماره های درج شده در وب سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *