صافکاری PDR بهتر است یا سنتی؟ یکی از مهم ترین سوالات در بین همه سوال های شما عزیزان می باشد که میخواهیم پاشخ کاملی به آن بدهیم تا بدانید از کدام روش برای صافکاری خودروی خود استفاده نمایید. کسانی که درباره این دو صافکاری تجربه نداشته و چیزی نمی دانند باید حتما درباره این دو روش به صورت جداگانه تحقیق کرده و بعد اقدام به این کار کنند. در ادامه همراه مجموعه قدیریان باشید تا تفاوت های این دو را برای شما عزیزان بیان کرده و بدانید کدام روش بهتر است صافکاری PDR یا سنتی.

صافکاری PDR بهتر است یا سنتی؟

شما عزیزان جهت تعمیر و صافکاری بدنه خودرو اولین قدمی که باید بردارید دانستن روش های صافکاری و بهترین روش میباشد.  باید بدانید روش های نوین جدید بهتر است یا قدیمی و سنتی. برای فهمیدن این موضوع باید تفاوت های بین صافکاری PDR بدون رنگ را با سنتی بدانید و تصمیم بگیرید. آتا سرویس قصد دارد به شما عزیزان به طور تخصصی درباره این دو موضوع توضیح دهد.صافکاری PDR امروزه مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته اما باز هم صافکاری سنتی طرفداران خود را داشته و با PDR رقابت دارد. در ادامه همراه مجموعه قدیریان باشید تا بدانید کدام صافکاری برای شما عزیزان مناسب است.

صافکاری PDR چیست؟

صافکاری PDR صافکاری بدون رنگ میباشد که پس از انجام فرایند کار هیچ گونه آسیبی به رنگ ماشین نرسیده و نیازی نیست مجدد آن را رنگ کنید. برای از بین بردن آسیب های روی درب خودرو، خط و خش های کوچک و نیمه عمیق، ضربات بزرگ بسیار مناسب میباشد. بیشتر کسانی که کار عجله ای می خواهند از این صافکاری استفاده میکنند چون در عرض سه یا چهار ساعت کار به اتمام رسیده و صافکاری خودروی شما تمام میشود.

اطلاعات بیشتر: بررسی مزایا و معایب صافکاری pdr

با استفاده از این نوع صافکاری فرورفتگی های کوچک به راحتی و زمانکم محو شده و نیازی به تعمیرات دیگر نخواهید داشت. اگر رنگ بدنه خودروی شما عزیزان ترک خوردگی داشته باشد باید در رابطه این موضوع حتما با ما مشورت کنید اما اگر دارای ترک خوردگی نباشد میتوانید به راحتی آن را با صافکاری pdr تعمیر نمایید. برخی از قسمت های خودرو با این روش جوابگو نمی باشد برای مثال فیبر کربن، سپر های فایبرگلاس، بخش ها پلاستیکی و شکننده. برای دریافت بیشتر اطلاعات درباره صافکاری PDR میتوانی به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر: مرکز صافکاری pdr در تهران

صافکاری سنتی چیست؟

یکی از صافکاری هایی که بسیار سنگیت تر از PDR میباشد صافکاری سنتی است. ای صافکاری به زمان بیشتر نیازمند و سخت تر از PDR است که هم برای ضربه های عمیق و چروک های زیاد استفاده میشود و هم برای ضربات کوچک خیلی عمیق. صافکاری سنتی برای اولین مرحله بررسی می کند که رنگ خودرو آسیب دیده است یا خیر و آیا امکان دارد بدنه خودرو صاف شود. صافکاری سنتی نیاز به دستگاه های حرفه ای دارد مانند دستگاه جوش و مکش، شاسی کشی، سنباده و.. با این ابزار به قسمتی که فرورفتگی دارد ضربات محکمی وارد می شود تا به حالت اولیه برگردد. شاسی کشی به معنای بازگرداندن شاسی آسیب دیده به حالت اولیه است که اغلب با کمک جک یا جرثقیل امکان پذیر است. به این گونه جرثقیل ها جرثقیل ها، چرثقیل در حال اجرا نیز گفته می شود. هنگامی که نیروی ضربه در هنگام تصادف زیاد است به طوری که ستون های اصلی خودرو آسیب دیده و از جای خود خارج می شوند، باید از شاسی کش استفاده کرد. این دستگاه یکی از ابزارهای مهم در صافکاری سنتی به حساب می آید.

تفاوت صافکاری PDR با سنتی

حفظ رنگ: صافکاری PDR با استفاده از ابزارهای به روز و جدید و بدون نیاز به رنگ آمیزی مجدد صورت می گیرد و رنگ خودرو حفظ می شود. اما با صافکاری سنتی، به دلیل ضربه هایی که به بدنه خودرو وارد می شود، رنگ آسیب می بیند و باید دوباره رنگ شود.

 صرفه جویی در زمان: صافکاری PDR با استفاده از ابزارهای به روز و مداخله کمتر متخصص صافکاری می باشد. صافکاری PDR سریعتر از روش سنتی انجام می شود و ماشین شما برای مدت طولانی نیازی به صافکاری نخواهد داشت.

صرفه جویی در هزینه: یکی دیگر از تفاوت های صافکاری PDR با سنتی این است که در روش اول هزینه ها به نصف کاهش می یابد. اما در مورد صافکاری سنتی که باید بدنه خودرو را رنگ آمیزی کرد این فرآیند سدق نمیکند. این فرآیند برای شما هزینه زیادی خواهد داشت اما با رنگ آمیزی خودرو از ارزش آن کاسته می شود.

اطلاعات بیشتر: آیا صافکاری pdr افت قیمت دارد؟

سادگی: صافکاری PDR نسبت به پولیش سنتی ساده تر است و به همین دلیل اگر توسط افراد کم تجربه انجام شود هیچ آسیبی به خودرو وارد نمی شود. اما اگر صافکار در صافکاری سنتی مجرب و حرفه ای نباشد صدمات جبران ناپذیری به بدنه آن وارد می کند و ممکن است بدنه خودرو بالا و پایین داشته باشد..

عدم نگرانی دو رنگ بودن خودرو: در صافکاری سنتی، پس از صافکاری، در هنگام رنگ آمیزی، ممکن است رنگ خودرو شما اشتباه باشد و باعث دو رنگ شدن بدنه خودرو و کاهش زیبایی خودرو شود. تاکنون این مشکل در صافکاری PDR به دلیل بی رنگ بودن فرآیند وجود نداشته است.

هزینه صافکاری PDR

هزینه صافکاری PDR بسته به شدت آسیب، نوع دستگاه PDR و مهارت دستگاه صافکاری از مرکز به مرکز دیگر متفاوت است. هزینه صافکاری PDR را می توانید از متخصصان مجموعه قدیریان مطلع شوید.  تعمیرگاه قدیریان مجهزترین مرکز تعمیرات خودرو در تهران خدمات صافکاری PDR از 0 تا 100، را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ارائه میدهد. جهت اطلاع از قیمت صافکاری PDR میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

هزینه صافکاری سنتی

برای اطلاع دقیق از قیمت صافکاری سنتی می توانید با شماره های داده شده تماس بگیرید و از مجموعه قدیریان اطلاعات کافی را دریافت کنید. شما می توانید با ارسال عکس آسیب وارده به خودرو از طریق راه های ارتباطی برای متخصصین قدیریان، هزینه تقریبی صافکاری سنتی خودرو را برآورد کنید.

در جواب سوال صافکاری PDR بهتر است یا سنتی میتوان گفت صافکاری PDR نسبت به صافکاری سنتی بهتر و با صرفه تر بوده اما از صافکاری سنتی باید برای خراش های عمیق استفاده کر ه و از صافکاری PDR برای خراش های جزئی یا فرورفتگی ها. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با مشاوران مجموعه ما در تماس باشید.

صافکاری بدون رنگ خودرو در تهرانپارس

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از چه تجهیزاتی برای صافکاری خودرو بدون رنگ استفاده می کنند، اما لازم به ذکر است که بگوییم فرورفتگی های بدنه را با روشی به نام صافکاری PDR ترمیم می کنند و می توان گفت که یک روش بسیار جدید برای تعمیر فرورفتگی های جزئی خودرو می باشد. این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیرات بدنه می شود. تکنیک های صافکاری بدون رنگ شامل استفاده از میله های فلزی و گیره های بدنه برای بیرون کشیدن فرورفتگی های روی بدنه است.

چسب یا ورقه های مخصوصی برای بیرون کشیدن بدنه ماشین ساخته اند که با کشش زیاد هم  آسیبی به ماشین وارد نمی کند و وقتی دقیقا در محل بدنه تراز می شود به راحتی چروک های ریز و درشت را صاف می کند. تعمیرکار های مجموعه قدیریان با استفاده از روش های مناسب این کار را انجام می دهند. تعمیرکارهای حرفه ای در این زمینه می توانند از این ابزارها برای تعمیر بسیاری از نواحی ریز و درشت استفاده کنند و همچنین می توانند از سشوار صنعتی برای جلوگیری از ترک خوردن یا خراشیدگی خودرو استفاده کنند.

صافکاری PDR در تهرانپارس

صافکاری PDR روشی است که می تواند طیف وسیعی از آسیب ها را با دقت بسیار بالا ترمیم کند. این روش برای تمامی بدنه های آلومینیومی و فولادی قابل استفاده است. در صافکاری بدون رنگ با صافکاری PDR، بسیاری از قطعات آسیب دیده را می توان با استفاده از فیلر تعمیر کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، میله های مختلفی برای اعمال روش صافکاری PDR استفاده می شود، از جمله میله های چرخشی، میله های دم ماهی و میله های اهرمی. از میله دوار در جاهایی استفاده می شود که با چرخش می توان فشار منفی را از بین برد و از میله های اهرمی نیز در آنجا استفاده می شود.

خدمات بیشتر: بهترین صافکاری شرق تهران

صافکاری بدون رنگ خودرو در تهرانپارس

صافکاری بدون رنگ خودرو در تهرانپارس

میله دم ماهی نیز برای اتاق هایی که فضای بسیار کمی برای صافکاری دارند بسیار مناسب است. صافکار های حرفه ای با این روش می توانند پس از گرم شدن قسمت داخلی با میله های مخصوص، قطعات فرو رفته یا بیرون زده را بدون استفاده از رنگ خودرو تعمیر کنند. این میله های PDR ناهمواری های حاصل را صاف می کنند، اما باید توجه داشت که نیازی به سطح حرفه ای نیست با حرارت دادن سطح قطعه می توانند علت تغییر حالت را مشخص کرده و با اعمال نیروی مساوی جسم را به حالت اولیه برگردانند. بهترین صافکاری خودرو در تهرانپارس(صافکاری قدیریان) در خدمت شما است تا صافکاری PDR با بهترین کیفیت انجام دهد.

صافکاری خودرو خارجی در تهرانپارس

فعالان این کار صافکاری را یک هنر می دانند زیرا باید توانایی و تخصص تشخیص رنگ مناسب برای هر جنسیت و شناخت لایه های خودرو را داشته باشید. تخصص رنگ خودرو و تجهیزات اندازه گیری دقیق کیفیت رنگ بر نتیجه کار صافکار تأثیر می گذارد. مهمترین تفاوت صافکاری ماشین خارجی با ماشین های دیگر صافکاری بدون رنگ است، یعنی در مواردی که رنگ بدنه کاملا از بین رفته یا سطح زیادی از بین رفته باشد، در این صورت کیفیت و ضخامت رنگ و نوع صافکاری بسیار مهم است زیرا بدنه خودرو می تواند رنگ را دفع کند. 

کارشناسان در تلاشند تا بهترین راه را برای بازیابی آن با ظاهر میکروسکوپی و از طریق امواج نامنظم و بازتاب در رنگ بیابند. صافکاری قدیریان بهترین صافکاری خودرو در تهرانپارس با سابقه درخشانی در صافکاری و رنگ آمیزی خودرو به ویژه صافکاری خودروهای خارجی با استفاده از جدیدترین ابزارآلات صافکاری روز دنیا دارد. خدمات این مجموعه به قدری حرفه ای است که می توان آن را یکی از بهترین صافکاری خودرو در تهرانپارس و بی رقیب ترین تعمیرگاه های تهران دانست.

خدمات بیشتر: صافکاری تخصصی کاپوت خودرو

صافکاری خودرو در تهرانپارس

صافکاری خودرو در تهرانپارس

صافکاری خودرو چینی در تهرانپارس

صافکاری و رنگ آمیزی ماشین های چینی مانند صافکاری و رنگ آمیزی ماشین های دیگر است. البته لازم به ذکر است که کیفیت صافکاری و رنگ آمیزی خودروهای چینی با توجه به برند و کیفیت خودرو متفاوت است. با گذشت سالها، برخی از برندهای خودروسازی چینی کیفیت خود را بهبود می بخشند و به استانداردهای بین المللی نزدیک می شوند.

با این حال برخی دیگر از برندهای خودروسازی چینی همچنان به دلیل کیفیت پایین و عدم رعایت استانداردهای ایمنی و محیط زیست مورد انتقاد قرار می گیرند. بنابراین برای صافکاری و رنگ آمیزی خودروهای چینی بهتر است کارگاه هایی با تجربه کافی درباره خودروهای چینی استخدام کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. صافکاری قدیریان بهترین صافکاری خودرو در تهرانپارس است که میتوانید با خیالی آسوده از ما کمک بگیرید.

هزینه صافکاری خودرو در تهرانپارس

هزینه و قیمت بهترین صافکاری خودرو در تهرانپارس و همچنین سایر مناطق شرق، مرکز، شمال و جنوب تهران به عواملی مانند میزان آسیب وارده به بدنه، نوع خودرو و موقعیت مکانی از ماشین، مهارت صافکاری گر و... بستگی دارد. صافکاری قدیریان بهترین صافکاری خودرو در تهرانپارس و با بهترین خدمات منتظر حضور گرم شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *