قبل از اینکه ماشین آسیب دیده خود را برای تعمیر به صافکاری ببرید، بهتر است کمی با مزایا و معایب صافکاری PDR آشنا شوید. یکی از روش های عالی برای صافکار خودرو صافکاری PDR است که هر صافکاری نمیتوان از پس این کار بر آید و برای تعمیر بدنه خودروی خود با این روش باید خودرو را به تعمیرگاه های معتبری که متخصص در راه صافکاری PDR باشند ببرید.مجموعه قدیریان یکی از بهترین مراکز صافکاری PDR میباشد که شما عزیزان میتوانید با مراجعه به آن بنه خودروی خود را تعمیر کنید. در ادامه همراه ما باشید تا درباره مزایا و معایب صافکاری PDR اطلاعات لازم را کسب کنید.

صافکاری PDR چیست؟

قبل از اینکه به مسئله مزایا و معایب صافکاری PDR برسیم بهتر است با این صافکاری آشنا شوید. صافکاری PDR یا همان بدون رنگ یک روش صافکاری جدید و مدرن بوده که در سال 1931 فرانک تی سارجنت آن را ابداع کرده و در سال های متوالی از این صافکاری استفاده نمیشده . این صافکاری در سال 1951 توسط کمپانی بنز مشهور می شود و این مشهوریت جهانی میشود. در این روش افراد مجرب و با تجربه بدنه خودروی شما را با بهترین دستگاها و ابزار آلات ، میله های پی دی آر، دستگاه هاتباکس، دستگاه بادگیری و... به حالت اولیه خود باز می گرداند.

اطلاعات بیشتر: آیا صافکاری pdr افت قیمت دارد؟

صافکاری PDR چیست؟

صافکاری PDR چیست؟

مزایا و معایب صافکاری PDR

همانطور که میدانید هر روشی حتی با وجود بهترین بودن خود مزایا و معایبی دارد. صافکاری PDR هم از این قاعده عقب نمانده و دارای مزایا و معایب مختلفی می باشد که به آنها می پردازیم. اگر قصد استفاده از صافکاری PDR را دارید بهتر است تا انتهای این مقاله از مجموعه قدیریان همراه ما باشید:

مزایا صافکاری PDR

به طور کلی، وقتی صحبت از مقایسه مزایا و معایب صافکاری PDR می شود، مزایای صافکاری PDR بیشتر از معایب آن است. به همین دلیل در ابتدا به مزایای صافکاری PDR می پردازیم.

حفظ ارزش قیمت خودروی شما: اگر از روش سنتی صافکاری  برای ترمیم بدنه آسیب دیده خودروی خود استفاده میکنید، صافکار مجبور به نقاشی ماشین شما می شود که باعث کاهش ارزش مادی ماشین شما می شود. این در صورتی است که با روش صافکاری PDR ، با توجه به اینکه خودروی شما تحت هیچ شرایطی نیاز به رنگ  ندارد، ارزش مادی آن کاهش نیافته و اصطلاحاً قیمت آن کاهش پیدا نکند.

سازگاری با محیط زیست: بر خلاف روش صافکاری سنتی که صافکار ها از رنگ و مواد شیمیایی مانند بتونه یا فیلر تعمیر بدنه خودرو استفاده میکنند ، در روش صافکاری PDR ، از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی کنند و نیازی به پرداخت هزینه برای مواد نیست.

اطلاعات بیشتر: هزینه صافکاری pdr در 1403

قابلیت ترمیم انواع خودروها: یکی از مزایای بزرگ صافکاری PDR این است که فرقی نمی کند در بدنه ماشین شما از چه فلزی استفاده شده باشد، آهن یا آلومینیوم، ماشین شما ایرانی یا خارجی باشد. روش صافکاری PDR بر روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی با هر نوع فلزی قابل استفاده است.  

از بین بردن انواع آسیب های بدن: با صافکاری PDR فرقی نمی کند که آسیب وارد شده به خودروی شما کوچک باشد یا بسیار بزرگ، آسیب به صندوق عقب یا کاپوت رسیده باشد، دستگاه PDR می تواند از این روش برای ترمیم تمامی آسیب ها به کمک ابزارهای پی دی آر کمک کند.

مزایا و معایب صافکاری PDR

مزایا و معایب صافکاری PDR

معایب صافکاری PDR

ما برخی از مزایای صافکاری PDR را بررسی کرده ایم و می گوییم که آنها بیشتر از جنبه های منفی آن هستند اما این به این معنا نیست که صافکاری PDR یک روش ایده آل است و هیچ معایبی ندارد. صافکاری PDR مانند همه چیزهایی که در این دنیا وجود دارد دارای معایبی است و وقت آن است که معایب را باهم بررسی کنیم:

  • زمان زیاد، وقت گیر بودن
  • امکان بدتر شدن آسیب به جای از تعمیر
  • انجام نشدن پی دی آر بر روی قسمت های از قبل رنگ شده
  • استفاده نشدن برخی از ابزار ها در برخی از ناحیه های خودرو

 اگر برای تعمیر بدنه خودرو خود به یک مرکز صافکاری مراجعه می کنید، جایی که تکنسین ها یا صافکار ها دانش و مهارت کافی برای انجام صافکاری PDR ندارند، ممکن است به جای رفع آسیب به بدنه خودرو، ناخواسته آن را تمدید کنند , سبب می شوند خسارت بیشتر و بزرگتر شود.

به طور کلی، کمی در مورد صافکاری PDR صحبت کرده ایم تا شما را با آن آشنا کنیم، همچنین مزایا و معایب صافکاری PDR را به شما عزیزان ارائه دادیم. همانطور که در مورد صافکاری PDR گفتیم، با توجه به اینکه مزایا و معایب آن می توان نتیجه گرفت که  بسیار توصیه می شود از این صافکاری برای ترمیم بدنه خودروی خود استفاده کنید.

شما عزیزان میتوانید به بهترین تعمیرگاه صافکاری PDR مجموعه قدیریان بدون نگرانی مراجعه کرده و بهترین خدمات را از صافکار های ماهر و مجرب ما دریافت کنید. مطمئن باشید از این مورد پشیمان نخواهید شد. جهت اطلاعات بیشتر درباره صافکاری PDR و مزایا و معایب آن میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با مشاوران ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *