حتما این سوال تاکنون برای شما ایجاد شده است که هزینه صافکاری pdr در 1403 چقدر است. در این مقاله از صافکاری قدیریان به شما عزیزان اطلاعات لازم را جهت صافکاری pdr و هزینه صافکاریpdr در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم . یکی از اولین سوالاتی که برای هر مشتری صافکاری خودرو پیش می آید این است که هزینه صافکاری pdr 1403 چقدر است؟ یا هزینه صافکاری خودرو PDR در تهران چقدر است؟

حتما با صافکاری بدون رنگ آشنا هستید و میدانید که در بسیاری از مراکز ترمیم و تعمیر بدنه از روش هایی استفاده می شود که کمترین آسیب را به رنگ بدنه وارد می کند، این صافکاری بدون رنگ است. به طور کلی صافکاری یک موضوع تخصصی است که همه نمی توانند از عهده آن برآیند.بنابراین بهترین راه این است که صافکاری خودروی خود را به کارشناسان بسپارید تا از نتیجه آن مطمئن باشید.  هزینه صافکاری  pdr هیچگاه نرخ ثابتی نداشته و همواره توسط کارشناسان مختلف اصلاح شده است. این سوال همیشه در ذهن مشتریان است که محدودیت هزینه برای صافکاری pdr چقدر است؟

متخصصان گروه صافکاری قدیریان نیز مانند سایر کارشناسان در زمینه تعیین هزینه صافکاری pdr خودرو قصد دارند صافکاری خوب و بدون استفاده از زنگ زدگی را به مشتری ارائه دهند تا نتیجه بی نظیری را مشاهده کنند. به عبارت ساده تر می توان گفت صافکاری خوب، صافکاری است که تمام تلاش خود را بکند تا رنگ بدنه آسیب نبیند تا قیمت خودرو کاهش نیابد. نقاش حرفه ای کسی است که می تواند ناحیه آسیب دیده را بدون رنگ آمیزی ترمیم کند.

اطلاعات بیشتر: آدرس صافکاری pdr شرق تهران

هزینه صافکاری pdr

یکی از سوالات اساسی این است که چرا هزینه صافکاری pdr خودروهای لوکس و وارداتی از خودروهای داخلی بیشتر است؟ قبل از هر چیز باید در نظر داشت که صافکاری برای بدنه خودروهای مختلف متفاوت است. بدون شک بسیاری از خودروهای خارجی دارای سنسور و رادار برای تشخیص بیشتر هستند. به همین دلیل، فرآیند صافکاری پیچیده‌تر شده و در نتیجه هزینه صاف‌کاری pdr برای خودروهای لوکس کمی گران‌تر می‌شود. بسیاری از خودروهای وارداتی دارای فرم بدنه آیرودینامیکی خاصی هستند که برای صافکاری آنها به دانش و تجربه خاصی نیاز است و همه صافکاری ها نمی توانند فرآیند صافکاری را به طور کامل انجام دهند.

خودروهای لوکس وارداتی مانند پورشه، مازراتی، ولوو، مرسدس بنز، رنو و... از جمله خودروهایی هستند که برای صافکاری قطعات مختلف خود به دانش و تجربه کافی نیاز دارند. یکی از بهترین مراکز صافکاری و نقاشی خودرو در تهران صافکاری قدیریان می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.همچنین بسیاری از خودروهای وارداتی مانند پرادو، میتسوبیشی و ... آنها برای جاده های ناهموار ساخته شده اند، بنابراین از مواد سخت برای ساخت آنها استفاده شده است.

خدمات بیشتر: پولیش حرفه ای ماشین در تهران

این مشکل صافکاری بدنه را بسیار دشوار می کند. همه این دلایل می تواند بر هزینه صافکاری pdr تاثیر بگذارد. برخورد خودروها از کنار با یکدیگر نیز می تواند باعث آسیب به درب خودرو و در نتیجه فرورفتگی در بدنه شود. اگر رنگ درب خودرو آسیبی ندیده باشد با استفاده از هزینه صافکاری pdr به راحتی می توان مشکل را حل کرد و خودرو را به مانند روز اول تحویل گرفت. برای اطلاع از هزینه صافکاری pdr خودرو می توانید با مجموعه صافکاری قدیریان تماس بگیرید.

هزینه صافکاری pdr

هزینه صافکاری pdr

اجرت صافکاری pdr

صافکاری بدون رنگ با میله HiPDR روشی نوین محسوب می شود که با استفاده از میله های مخصوص می توان فرورفتگی های ایجاد شده بر روی بدنه خودرو را از بین برد. در روش pdr از چکش و ضربه برای ترمیم عیوب فرورفتگی های بدنه استفاده می شود، از این روش برای خودروهایی که بدنه آنها آسیب های سطحی دیده است استفاده می شود. به طور کلی استفاده از این روش همراه با روش های دیگر برای اصلاح عیوب بدنه  توصیه می شود. برای دریافت هزینه صافکاری pdr و اطلاعات لازم با شماره ما تماس بگیرید.

قیمت صافکاری pdr 1403

قیمت صافکاری pdr خودرو برای خودروهای مختلف متفاوت است و همچنین باید ابتدا عیب وارد شده در بدنه خودرو بررسی شود و سپس هزینه صافکاری pdr خودرو مطرح شود. برای رفع مشکل بدنه خودرو و صاف و رنگ آمیزی آن می توانید به مجموعه صافکاری قدیریان مراجعه کنید. اما باید در نظر گرفت که عموما قیمت صافکاری بدون رنگ نسبت به تعویض قطعه مورد نظر کمتر بوده و از افت قیمت خودرو نیز جلوگیری می کند. البته در نظر داشته باشید که اگر رنگ بدنه خودرو آسیب دیده باشد نیاز به نقاشی دارد.

هزینه صافکاری pdr سپر

در اکثر تصادفات یا برخوردهایی که رخ می دهد معمولا سپر عقب خودرو آسیب می بیند و به همین دلیل صافکاری pdr سپر عقب یا جلو یکی از کاربردی ترین انواع صافکاری است. البته این نوع صافکاری عموماً روی خودروهایی که سپر آن ها نوع خاصی دارد استفاده می شود. در غیر این صورت، برای بسیاری از خودروهایی که سپر آنها ماده خاصی ندارد، تعویض ارزانتر از صافکاری است. برای دریافت هزینه صافکاریpdr سپر جلو یا عقب خودروی لوکس خود می توانید با مجموعه صافکاری قدیریان تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr ارزان در تهران

هزینه صافکاری 1403 PDR

انجمن صافکاران ایران هر ساله تعرفه جدیدی را تعیین می کنند و دارندگان سرویس خودرو نباید بیش از این هزینه دریافت کنند. صافکاری قدیریان کاملاً با نرخ تعرفه صافکاری 1403 مطابقت دارد و شما می توانید بدون نگرانی کلیه خدمات را با بهترین قیمت دریافت کنید. برای دریافت هزینه صافکاری pdr 1403 به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید. هزینه صافکاری خودرو با نرخ اتحادیه چقدر است؟ قیمت صافکاری pdr خودرو به طور کلی بر اساس نیاز خودرو تعیین می شود. این قیمت می تواند از چند صد هزار تومان شروع و به چند میلیون تومان برسد.

برای داشتن یک صافکاری کم هزینه و مطمئن می توانید به صافکاری قدیریان مراجعه کنید. ما با داشتن حرفه ای ترین صافکار ها بهترین خدمات را برای ماشین شما عزیزان دراختیارتان قرار خواهیم داد. جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت صافکاری قدیریان مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *