همانطور که میدانید ماشین های سفید خواهان زیادی داشته و صاحبان آنها نیاز به پولیش ماشین سفید دارند. این ماشین ها همیشه کلاس مخصوص خود را داشته و نگهداری و حفظ ظاهرشان بسیار پر اهمیت  و همچنین سخت میباشد. بیشتر جمعیت ایران ما دارای خودرو های سفید میباشند که در ای مقاله مخواهیم درباره پولیش این خودروها به شما عزیزان اطلاعات لازم را بدهیم. در ادامه همراه مجموعه قدیریان باشید. جهت اطلاعات بیشتر درباره پولیش ماشین، صافکاری، لیسه گیری ، صافکری pdr میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید.

پولیش ماشین سفید

همانطور که میدانید پولیش ماشین یکی از مهم ترین مراحل برای حفظ ظاهر ماشین شما عزیزان میباشد. خودرو ارتباط مستقیمی با محیط اطراف خود دارد و باید به زیبایی ظاهر و داخلی آن اهمیت بدهید. بیشتر ماشین های ما سفید و رنگ روشنی دارد که به مرور زمان به علت آفتاب و تغییرات آب و هوایی رنگ آنها کدر شده و دیگر جذابیت قبلی را ندارد. شما عزیزان برای اینکه بتوانید ظاهر و رنگ بدنه خودروی خود را به روز اولیه برگرداند باید از پولیش استفاده نمایید اما نه هر پولیشی.

>>> درباره‌ی هزینه پولیش ماشین ۱۴۰۳ به اطلاعات بیشتر نیاز دارید.

اگر خودرو شما عزیزان مفید است باید پولیش مخصوص خودش را استفاده نمایید. پولیش ماشین سفید در مجموعه قدیریان با بهترین مواد و ابزار الات روز انجام شده و بهترین خدمات رسانی به شما عزیزان انجام میشود. شما عزیزان می توانید جهت انجام پولیش ماشین سفید به مجموعه قدیریان مراجعه فرمایید. جهت مشاوره رایگان درباره پولیش ماشین سفید خود با شماره 09122503201 در تماس باشید.

اطلاعات بیشتر: هزینه پولیش ماشین با دستگاه

بهترین پولیش ماشین سفید

پولیش ماشین سفید باید در بهترین حالت ممکن خود انجام شود. با توجه به حساسیت شما عزیزان بر بدنه ماشین خود باید از بهترین روش ها برای شما عزیزان استفاده نماییم. در قسمت زیر به روش های پولیش ماشین سفید پرداخته ایم:

پولیش ماشین سفید

پولیش ماشین سفید

آغاز با شست و شوی ماشین

اول از همه از تمیز بودن ماشین خود مطمئن شوید. با استفاده از شامپوها و محصولات مناسب، آلودگی و لکه های روغن را از روی سطح خودرو پاک کنید. این اقدام اولیه در بهبود عملکرد بسیار موثر است.

استفاده از بهترین پولیش برای رنگ سفید

برای خودروهای سفید رنگ، انتخاب پولیش مناسب بسیار مهم است. محصولات فرموله شده ویژه برای تمیز کردن لکه ها و حفظ درخشش سفید مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که مواد شفافی که استفاده می کنید با رنگ ماشین سفید شما مطابقت داشته باشد.

استفاده از بهترین دستگاه پولیش

استفاده از ابزارهای پولیش با کیفیت، کارایی فرآیند پولیش را بهبود می بخشد. دستگاه های ویژه با قابلیت تنظیم سرعت و فشار به شما کمک می کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

اطلاعات بیشتر: آیا پولیش برای ماشین ضرر دارد؟

استفاده از پد با کیفیت

استفاده از پد ها و قطعات مورد استفاده در دستگاه پولیش بسیار مهم بوده و برای هررنگی از پولیش باید از پد هایی با رنگ همان پولیش استفاده نمایید. این پد ها باید نرم باشد تا بتواند در حذف خطوط و لکه ها به شما عزیزان کمک کند.

تمیزکاری دقیق قطعات جلویی و عقب

لبه های قطعات جلویی و عقبی ماشین بسیار حساس و کمتر در راه دست وده و شما عزیزان باید با سرعت لکه ها را پاک کرده و تمیز کاری دقیق داشته باید.

استفاده از موارد حفاظتی از پولیش

پس از فرآیند پولیش، از مواد محافظ مانند واکس یا پوشش نانو سرامیک استفاده کنید. این مرحله برای محافظت از پولیش در برابر کثیفی و خطوط جدید و حفظ درخشندگی رنگ برای مدت طولانی مهم است.

روش های استفاده از پولیش ماشین سفید

شما عزیزان باید اول از همه خودروی سفید خود را با شامپوی مخصوص شسته و بدون اینکه ردی از آن بر روی خودرو بماند آن را خشک کنید. سپس ظرف مواد را تکان دهید و آن را باز کنید و لایه ای نازک را برروی پد مخصوص ریخته و به طور یکنواختی برروی سطح بکشید و سریع بلافاصله بعد با فشار ملایم به پولیش بپردازید. بعد از اتمام اجازه دهید خشک شود و با یک دستمال میکروفایبر باقی مانده پولیش را از روی سطح پاک نمایید. توجه داشته باشد ماده باید در برابر یخ زدگی محافظت شود و زیر نور کامل خورشید م قرار نگیرد. لازم به ذکر است بر روی سطوح پلاستیکی و شیشه از این مواد استفاده نکنید.

تفاوت پولیش ماشین سفید با مشکی

در این مقاله متوجه شدیم که پولیش ماشین بسته به رنگ ماشین (سفید یا مشکی) می تواند متفاوت باشد. در ادامه به تفاوت های اصلی در فرایند پولیش ماشین سفید و مشکی آشنا می شویم:

هزینه پولیش ماشین سفید

هزینه پولیش ماشین سفید

پولیش ماشین سفید

مشکل لکه و لکه های آبی، استفاده از پولیش خاص، محافظت بیشتر از نور خورشید، نگهداری براقیت رنگ.

پولیش ماشین مشکی

تلفیق براقیت و نگهداری رنگ با انتخاب درست پد،استفاده از محصولات حاوی واکس،لحاظ کردن خطوط ناشی از پولیش، حفاظت از خطوط ناشی از قطعات فلزی.

هزینه پولیش ماشین سفید

بسیاری از پولیش های موجود در بازار تقریباً جهانی هستند، به این معنی که می توان آنها را روی اکثر رنگ های بدنه خودرو استفاده کرد. حتی برخی از پولیش های سفید را می توان روی رنگ های دیگر استفاده کرد، اما کاملا برعکس  پولیش ماشین سفید حاوی مواد ساینده بسیار ملایمی است و می تواند به طور موثر خراش ها و فرورفتگی ها را بدون برجای گذاشتن اثر از بین ببرد. آنها معمولاً حاوی تعدادی روغن و پلیمرهای ویژه هستند که به محافظت از رنگ اتومبیل شما در برابر آسیب های بعدی و بهبود درخشندگی آن کمک می کند. هزینه پولیش ماشین سفید اهمیتی دو چندان دارد زیرا حتی کمی فشار اضافی روی رنگ می تواند آسیب جدی به رنگ وارد کند.

حفظ ظاهر خودروهای سفید که به محض برخورد با کوچکترین عنصر محیطی کثیف میشوند، کار سختی است اما غیرممکن نیست. از آنجایی که این رنگ در کشور ما بسیار پرطرفدار است و بازار بسیار خوبی برای خودروهای سفید وجود دارد، با داشتن یک خودرو سفید که بدنه آن همیشه براق و بدون عیب باشد، به راحتی می توانید خود را از دیگران متمایز کنید. شما عزیزان می توانید جهت پولیش ماشین سفید خود به مرکز معتبر مجموعه قدیریان مراجعه فرمایید و پولیش خودروی خود را به ما بسپارید.جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره 09122503201 در تماس باشید و یا به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *