ترمیم تگرگ خوردگی ماشین با استفاده از دستگاه های مخصوص در تعمیرگاه تخصصی قدیریان.همانطور که میدانید امروزه آسیب هایی که به خودروی شما عزیزان وارد میشود با استفاده از بهترین متریال و ابزار آلات روز قابل ترمیم است. ترمیم تگرگ خوردگی ماشین هم با روش های مختلفی مانند صافکاری خودرو و متخصص ترین تعمیرکاران مجموعه قدیریان قابل حل است. در ادامه همراه ما باشید تا درباره تگرگ خوردگی و روش های ترمیم آن به شما عزیزان اطلاعات لازم را بدهیم.

ترمیم تگرگ خوردگی ماشین

یکی از اتفاقاتی که برای ماشین شما عزیزان در فصل زمستان رخ میدهد و درصد بالایی دارد تگرگ خوردگی بر روی ماشین میباشد. هر نوع جریان تغییر آب و هوایی  مانند تگرگ، باران، برف سنگین، باد می تواند به ماشین شما عزیزان آسیب برساند و باعث نگرانی ما شود. تگرگ ها گلوله های یخی مکم و بسیار سنگین و زیادی هستند که با شتاب بیار زیاد از آسمان بر روی ماشین های شما می خورند و باعث غر شدگی یا از بین رفتن رنگ ماشین شما و هر آسیب جزئی یا زیادی را به ماشین شما می رساند.

این آسیب ها می تواند بر روی هر کجا از خودروی شما عزیزان باشد برای مثال بر روی کاپوت، درب ها، سقف، شاسی، صندوق ماشین و... بدنه خودرو در برابر اجسام سنگین و سخت مانند تگرگ تحمل پایینی داشته و آسیب جدی خواهد خورد. لازم به ذکر است هرچقدر که میزان اندازه تگرگ بزرگ تر باشد آسیب یا قر شدگی دو برابر میشود. با وجود این مشکلات شما عزیزان باید با یک تعمیرگاه حرفه ای آشنا باشید تا هنگامی که برای ماشین شما همچین اتفاقاتی می افتد بتوانید به آنجا با خیالی آسوده مراجعه کنید. امام جمعه قدیریان را به شما عزیزان معرفی میکنیم که بهترین تعمیرکاران را برای ترمیم تگرگ خوردگی ماشین شما عزیزان داشته و با استفاده از بهترین ابزار ها و روش های مد به تعمیر بده آسیب دیده خودروی شما می پردازند.

ترمیم تگرگ خوردگی ماشین

ترمیم تگرگ خوردگی ماشین

انواع روش های ترمیم تگرگ خوردگی ماشین

ترمیم تگرگ خوردگی برای تعمیرکاران بسیار مهم و از گذشته تا کنون به آن اهمیت زیادی داده شده است. برای ترمیم تگرگ خوردگی از دو روش استفاده میشو:

صافکاری با رنگ:

در این روش صافکاری قسمت آسیب دیده رنگ زده شده و هر کاری که قبل از نقاشی و رنگ زدن که مربوط به آسیب دیدگی باشد را انجام میدهند. قسمت هایی که برروی آنها صافکاری انجام می شود ضخیم تر شده و کارشناس به راحتی آن را تشخیص داده که رنگ شدگی دارد یا خیر و در هنگام فروش از قیمت خودروی شما عزیزان کسر خواهد شد. امروزه این روش کاربرد بسیار زیادی ندارد  و اگر هم کاربرد داشته باشد از کسانی که استاد هستند و مهارت خاصی در این زمینه دارند مانند مجموعه قدیریان استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر: هزینه صافکاری کاپوت خودرو

صافکاری بدون رنگ PDR :

در روش صافکاری بدون رنگ تعمیرکاران ماهر ما فقط با چند ابزار مهم و مدرن امروزی به راحتی آسیب دیدگی هایی که توسط تگرگ برای ماشین شما پیش آمده است را ترمیم و تعمیر میکنند. ترمیم تگرگ خوردگی با صافکاری PDR بسیار تمیز و یکی از روش های عالی میباشد. در این روش از یک سری میله PDR استفاده می کنند که بتوانند بدون رنگ قسمت آسیب دیده را ترمیم کنند. لازم به ذکر است این روش هم استادان متخصص خود را دارند و باید به یک تعمیرگاهی مراجعه کنید که بتواند خودروی شما را ترمیم کند نه به آسیب بیشتری دچار شود. مجموعه قدیریان در این زمینه می تواند به شما عزیزان کمک بسزایی کند.

تگرگ کشی در صافکاری چیست؟

همانطور که قابل مشاهده است و شنیده میشود صنعت خودروسازی ما دائما در حال رشد کردن و حرفه ای شدن میباشد و صافکار ها از ابزار آلات پیشرفته تری برای صافکاری استفاده کرده و به ترمیم تگرگ خوردگی ماشین شما عزیزان می پردازند. امروزه از دستگاه های مکش و تگرگ کشی برای ترمیم تگرگ خوردگی بدنه خودروی شما عزیزان استفاده میکنند. این ابزار ها برای صافکاری بدون رنگ میباشد که در آن تعمیرگاه باید از مهارت خاصی برخوردار باشد. شما عزیزان میتوانید با خیالی آسوده به مجموعه قدیریان مراجعه کرده و برای ترمیم تگرگ خوردگی ماشین خود اقدام به تعمیر کنید. صافکاری قدیریان با مهارت ترین و با تجربه ترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه خود برای شما عزیزان داشته تا به ارائه خدمات بپردازند.

ترمیم تگرگ خوردگی ماشین در تهران

ترمیم تگرگ خوردگی ماشین در تهران

مراحل ترمیم تگرگ خوردگی بدنه خودرو

تیم صافکاری ابتدا باید میزان آسیب را بررسی کرده و از عدم آسیب به رنگ خودرو اطمینان حاصل کند و سپس با استفاده از ابزار مناسب، فرورفتگی ها را از روی بدنه ترمیم کند. اگر تگرگ بدنه خودرو را خراشیده است، خدمه صافکاری باید بیشتر مراقب باشند زیرا هر فشاری می تواند میزان آسیب به رنگ بدنه خودرو را افزایش دهد. در صورت بروز چنین آسیبی لازم است از دستگاه مکش قوی استفاده نکنید و فقط از ابزار پلاستیکی برای ترمیم تگرگ خوردگی ماشین استفاده کنید. اگر بدنه خودرو دچار خوردگی نشده و حجم فرورفتگی زیاد است، صافکار باید با استفاده از دستگاه مکش، فرورفتگی را از بین ببرد.

اطلاعات بیشتر: هزینه صافکاری درب خودرو

ترمیم تگرگ خوردگی ماشین در تهران

مجموعه قدیریان آماده ارائه خدمات حرفه ای و تضمینی به شما عزیزان می باشد. برای دریافت خدمات ترمیم تگرگ خوردگی ماشین  با ضمانت میتوانید به ما مراجعه کنید.. قبل از وجود ایده‌های مشابه در مورد صافکاری خودروها در سال‌های گذشته، این یک فرآیند کار فشرده، پرهزینه و پر سر و صدا بود، بنابراین تعمیرگاه ها با استفاده از ابزارهایی مانند چکش و صافکاری فرورفتگی‌های بدنه خودرو را صاف می‌کردند. اما امروزه با ابداع روش جدیدی به نام صافکاری بدون رنگ یا (PDR) درک ما از این نوع ترمیم تگرگ خوردگی ماشین کاملاً تغییر کرده است. شما عزیزان میتوانید برا ترمیم تگرگ خوردگی خودروی خود به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

هزینه ترمیم تگرگ خوردگی بدنه ماشین

شما عزیزان می توانید برای ترمیم تگرگ خوردگی ماشین خود به معتبر ترین تعمیرگاه صافکاری مراجعه فرمایید. مجموعه قدیریان بهترین تعمیرگاه برای ترمیم تگرگ خوردگی ماشین میباشد که میتوانید به ما اعتماد کرده  خودروی خود را به صافکار ها باتجربه ما بسپارید.جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در و سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *