آیا اطلاعاتی درباره تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو دارید؟ مجموعه قدیریان میخواهد تفاوت بین رنگ و لیسه گیری را برای شما عزیزان مشخص کند. لیسه گیری و رنگ هر دو روشی برای تعمیر بدنه خودرو میباشند اما تفاوت هایی باهم داند. مجموعه قدیریان بهترین مجموعه برای رنگ و لیسه گیری خودرو میباشد که شما عزیزان میتوانید از تجربیات چندین ساله این مجموعه مطمئن شوید که بهترین صافکاری خودرو میباشد. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت صافکاری قدیریان مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید.

تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو 

تفاوت رنگ با لیسه گیری خودرو سوالی است که بسیاری از دارندگان خودروهای داخلی و خارجی را نگران کرده است. بدنه خودرو یکی از مهم ترین قطعات خودروهای ایرانی و خارجی است که زیبایی و جذابیت خودرو تا حد زیادی به آن بستگی دارد. بنابراین وضعیت بدنه خودرو چه سالم و چه دارای خط و خش و تغییر رنگ در زیبایی و ظاهر کلی خودرو تاثیر بسزایی دارد.

اگر خدای نکرده روزی خودرو دچار آسیب های بدنه مانند خط و خش و ... شد، شما عزیزان باید  به رنگ و یا لیسه گیری خودرو بپردازید. همانطور که در قسمت قبل بیان شد، زیبایی و جذابیت یک خودرو ارتباط عمیقی با سلامت بدنه و سالم بودن آن دارد، بنابراین اگر خودرو یا رنگ آن مشکل یا آسیبی هر چند کوچک داشته باشد. بدترین چیز این است که ظاهر کلی خودرو زیبایی خود را از دست می دهد و ظاهر کل خودرو را خراب می کند. تمامی آسیب ها و مشکلاتی که ممکن است برای بدنه خودرو ایجاد شود ناشی از افتادن اجسام مختلف بر روی خودرو، برخورد خودرو در اثر تصادف به خودرو های دیگر و همچنین افتادن تصادفی سنگ های کوچک یا بزرگ بر روی خودرو می باشد.

هر کدام از این اتفاقات می تواند مشکلات متفاوتی برای بدنه ایجاد می کند، حتی اگر یک خراش ساده باشد باید اقدام به لیسه گیری یا رنگ کنید چون حتی خراش کوچک هم رنگ ماشین را از بین میبرد.  به دلیل این مشکلات و مسائلی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید و خدای نکرده برای شما هم پیش بیاید، بهتر است اطلاعات خود را در مورد تعمیر بدنه خودرو گسترش دهید. برای این کار می توانید با تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو آشنا شوید که در قسمت بعدی  مفصل به آن پرداخته شده است.  

لیسه گیری بهتر است یا رنگ؟

با توجه به تعاریف بالا از تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو ، میخواهیم بدانیم لیسه گیری بهتر است یا رنگ؟ در ادامه به توضیحات کاملی پرداخته ایم:

در عمل لیسه گیری از رنگ بسیار کمتری استفاده می کنند. در واقع هنگام استفاده از رنگ، فقط از رنگ بتونه برای پوشاندن نواحی خراشیده استفاده می شود. در صورت وجود خراش های عمیق بر روی بدنه خودرو، لیسه گیری موثرتر از رنگ است. رنگ اغلب در صافکاری سنتی استفاده می شود. در صورت استفاده از بتونه در رنگ، دیگر نیازی به استفاده از بتونه هنگام لیسه گیری نیست. یکی از تفاوت های لیسه گیری و رنگ خودرو، قیمت لیسه گیری است که از رنگ گرانتر است. لیسه گیری در مقایسه با رنگ خودرو زمان بر است زیرا به دقت زیادی نیاز دارد. رنگ بدنه نقطه ضعف و ویژگی منفی خودرو محسوب می شود اما لیسه گیری از ویژگی های منفی خودرو محسوب نمی شود.

تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو 

تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو

رنگ و لیسه گیری ماشین چه فرقی دارد؟

نوبت هر چه که باشد، نوبت به صحبت در مورد اصلی ترین چیز، یعنی تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو است. شاید خیلی ها فکر کنند رنگ و لیسه گیری خودرو هیچ تفاوتی با هم ندارند و استفاده از یکی به معنای استفاده از دیگری است. البته این موضوع در لیسه گیری بیشتر وجود دارد و خیلی ها فکر می کنند لیسه گیری هم جزئی از رنگ خودرو است که فکر درستی نیست.

برای رفع این ابهامات برای شما عزیزان و آگاهی کامل از تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو میتوانید با مشاوران ما در مجموعه قدیریان در تماس باشید. همانطور که در مورد تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو ذکر شد، یکی از این آسیب ها به بدنه و رنگ، خراش هایی است که روی بدنه و رنگ خودرو ایجاد می شود، گاهی اوقات خراش ها کم هستند و با کشیدن دستمال ناپدید می شوند اما گاهی از این نوع خراش ها زیاد است و برای از بین بردن آنها باید آنها را لیسه گیری کرد.

لیسه گیری در بهترین مرکز لیسه گیری خودرو، مجموعه قدیریان با پرداخت هزینه بسیار به صرفه و مناسب امکان پذیر است، لیسه گیری فرآیندی است که در آن از رنگ به مقدار کم برای رفع خط و خش استفاده می شود. اما با توجه به اینکه تعداد ساییدگی ها و خراش ها کم است و مقدار رنگ باید بسیار بسیار کم باشد در صورت زیاد بودن مقدار رنگ، باید کمی رنگ شود که این کار نیز با قلمو های های بسیار بسیار نازک انجام می شود به طور کلی باید گفت که در لیسه گیری مشکلی نخواهد بود و  خودرو رنگ شده در نظر گرفته نمی شود. اما در مورد رنگ خودرو، کاملاً متفاوت از لیسه گیری  است.

در مورد تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو باید گفت که رنگ خودرو عملی است که در آن نقاش یا صافکار به دلیل آسیب دیدن رنگ خودرو مانند کنده شدن رنگ، شکستن رنگ یا تصادف با ماشین یا موانع دیگر، ماشین را رنگ می کنند. عمل رنگ به این صورت انجام می شود که ابتدا قسمتی که رنگ خود را از دست داده اند بتونه  شده و سپس رنگ یا لیسه گیری روی آن اجرا می شود. یکی از مهم ترین تفاوت های رنگ  و لیسه گیری خودرو این است که لیسه گیری خودرو رنگ محسوب نمی شود. لیسه گیری برای خراش های عمیق یا صافکاری PDR که یکی از خدمات مجموعه قدیریان است و رنگ برای صافکاری سنتی انجام می شود. هنگام لیسه گیری  از بتونه استفاده نمی شود، اما هنگام رنگ از بتونه استفاده می شود.

قیمت لیسه گیری خودرو

وقتی رنگ خودرو خراب می شود و مشکلاتی برای رنگ بدنه به وجود می آید، حال آسیب به صورت خط و خش باشد یا محو شدن رنگ یا رنگ رفتگی ، ظاهر خودرو زیبایی خود را از دست می دهد و قابل ترمیم نیست. لیسه گیری یا رنگ برای بازیابی شکل و ظاهر اصلی مورد نیاز است. اگر خدای ناکرده بدنه و رنگ خودروی شما آسیب دیده است، پس از مشاهده شکل و شمایل آسیب دیدگی و دانستن تفاوت رنگ و لیسه گیری خودرو، تصمیم به درخواست یکی از آنها می گیرید، پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *