وقتی حوادثی مانند تصادف برایمان پیش می آید، ابتدا به صافکاری می رویم. صافکارها و تعمیرگاه ها با استفاده از ابزار و تجهیزات مورد نیاز در زمینه خدمات مختلف صافکاری بدون رنگ با لیزر را به مشتریان ارائه می دهند. صافکاری خودرو یکی از کارهایی است که برای انجام آن به مهارت  بسیار زیاد، تجربه و دقت زیادی نیاز دارد. یکی از روش های جدید و پیشرفته صافکاری بدون رنگ، روش لیزری است که در حال حاضر مدرن ترین نوع صافکاری به حساب می آید. به لطف پیشرفت علم و فناوری، لیزرها جایگاه خود را در تمامی حرفه ها و زمینه ها باز کرده اند. تعمیرکاران با استفاده از لیزر در صافکاری، رویکرد ویژه ای برای صافکاری و تعمیر خودروها به بهترین شکل ممکن پیدا کرده اند.

صافکاری لیزری یکی از روش های مدرن و قدرتمند در بین انواع روش های صافکاری بدون رنگ است. در صافکاری بدون رنگ با لیزر، مولکول ها با تابش اشعه لیزر به حرکت در می آیند و با هدایت آنها به نقاط مورد نظر، فرورفتگی ها از بین می روند. این روش به روش صافکاری بدون رنگ با لیزر معروف است. تعیین درجه لیزر در این روش بر عهده صافکارهای واجد شرایط است که مهارت های لازم را در این زمینه داشته و بداند این روش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از انتخاب مرکز صافکاری بدون رنگ با لیزر، نمونه کارها و تجربیات مشتریان را بررسی کرده و از این اطلاعات برای انتخاب بهترین مرکز صافکاری استفاده کنید.

انواع روش های صافکاری خودرو

صافکاری خودرو به دلیل اینکه یکی از متداول ترین و فنی ترین روش های تعمیر بدنه خودرو است، روش های مختلفی دارد. به جرات می توان گفت که روش های مختلفی برای صافکاری خودرو وجود دارد. اما برخی از این روش ها عمومی تر و تخصصی تر هستند. از انواع روش های صافکاری خودرو می توان به صافکاری PDR یا صافکاری بدون رنگ با لیزر اشاره کرد. در بخش های قبلی در مورد صافکاری با استفاده از PDR صحبت کردیم. در این قسمت می خواهیم در مورد صافکاری بدون رنگ با لیزر، مزایا و معایب آن صحبت کنیم.

صافکاری با لیزر

 اگر بخواهیم بدانیم صافکاری با لیزر چیست، ابتدا باید بدانیم که جزو کدام انواع صافکاری است. در قسمت های قبلی، صافکاری بدون رنگ با لیزر را توضیح دادیم:

  • صافکاری بدون رنگ
  • صافکاری با رنگ

صافکاری با لیزر یکی از روش های صافکاری بدون رنگ است. در این روش این کار با استفاده از دستگاه های خاصی که دارای درجه بندی لیزری هستند انجام می شود. اشعه های تابیده شده به نقطه مورد نظر باعث می شود تا اتم ها و ساختار فلزی بدنه خودرو با قدرت بیشتری حرکت کنند. دقیقاً همان کاری که با سایر روش های صافکاری استفاده از سشوارهای صنعتی یا هر وسیله گرمایشی دیگری انجام می شود. خوبی این روش این است که فرآیند بدون آسیب به رنگ و شکل اصلی خودرو انجام می شود.

مزایای صافکاری بدون رنگ با لیزر

استفاده از دستگاه های صافکاری بدون رنگ با لیزر دو مزایای اصلی هم برای صافکار خودرو و هم برای مالک خودرو دارد:

  • فایده اول استفاده از دستگاه های صافکاری لیزری صرفه جویی در زمان و انرژی می باشد. به دلیل استفاده از اشعه لیزر در این دستگاه ها در کمترین زمان ممکن بهترین و مناسب ترین دما برای صافکاری را ایجاد می کند. در این شرایط هم در زمان صافکاری صرفه جویی می شود و از طرفی هم کیفیت صافکاری بالا می رود.
  • فایده دوم این است که بعد از صافکاری هیچ اثری از صافکاری باقی نمی ماند و جوری رنگ خودرو را به بدنه می چسباند و تثبیت می کند که با هیچ روشی نمی توان متوجه صافکاری در آن نقطه از بدنه خودرو شد.

در چه مواقعی به صافکاری بدون رنگ با لیزر نیاز داریم؟

با توجه به انواع صافکاری که در قسمت های قبل توضیح داده شد، می دانیم که صافکاری لیزری نوعی صافکاری بدون رنگ است. هنگامی که تصادفی رخ می دهد، اولین گام ارزیابی نوع و شدت آسیب وارده به وسیله نقلیه و نوع کاهش دادن این آسیب ها است. اگر ضربه ها به حدی باشد که متخصصان علائمی مانند شکنندگی رنگ خودرو را تشخیص دهند، صافکاری بدن رنگ با لیزر به نیاز است و صافکاری قدیریان میتواند این مشکل را حل کند.

صافکاری با لیزر

صافکاری با لیزر

صافکاری کاپوت خودرو با لیزر

یکی از قطعاتی که با صافکاری بدون رنگ با لیزر قابل تعمیر است کاپوت خودرو است. کاپوت خودرو یکی از قطعات آسیب پذیر خودرو است که ممکن است به مرور زمان نیاز به صافکاری داشته باشد، بنابراین یکی از بهترین راه ها برای تعمیر کاپوت خودرو صافکاری بدون رنگ با لیزر است.

صافکاری گلگیر جلو و عقب با لیزر

یکی دیگر از قطعات قابل تعمیر با صافکاری بدون رنگ با لیزر ، گلگیرهای جلو و عقب خودرو است. گلگیر جلو و عقب خودرو از آسیب پذیرترین قسمت های خودرو هستند که به مرور زمان نیاز به صافکاری دارند، بنابراین یکی از بهترین راه ها برای تعمیر گلگیر جلو و عقب خودرو صافکاری بدون رنگ با لیزر است.

صافکاری سقف خودرو با لیزر

یکی دیگر از قطعاتی که با استفاده از صافکاری بدون رنگ با لیزر قابل تعمیر است سقف خودرو است. اگرچه سقف خودرو یکی از آسیب پذیرترین قسمت های خودرو به حساب نمی آید، اما این احتمال وجود دارد که به مرور زمان نیاز به صافکاری داشته باشد، بنابراین یکی از بهترین راه ها برای تعمیر سقف خودرو، صافکاری بدون رنگ با لیزر است.

هزینه صافکاری بدون رنگ با لیزر

قیمت از صافکاری بدون رنگ با لیزر ، مانند سایر صافکاری های بدنه خودرو، به عوامل زیادی بستگی دارد که حیاتی هستند. یکی از این عوامل نوع و شدت آسیبی است که ممکن است به بدنه خودرو وارد شده باشد و دومین مورد به مدل ماشین بستگی دارد. البته خودروهای لوکس گران هستند اما تعمیرگاه تخصصی صافکاری قدیریان از تکنیک های مدرن و جدید استفاده می کند تا بهترین صافکاری را بدون رنگ با لیزر و با کمترین و بهترین قیمت ارائه دهد.

بهترین مرکز صافکاری بدون رنگ با لیزر

ما در صافکاری قدیریان تمام تلاش خود را می کنیم تا به روز باشیم و با استفاده از بهترین و مدرن ترین تکنیک های روز دنیا بهترین کیفیت را ارائه دهیم. صافکاری قدیریان یکی از اولین تعمیرگاه هایی است که با صافکاری لیزر رضایت مشتری را به دست آورده است. ما با استفاده از مدرن ترین تجهیزات توانسته ایم بهترین تعمیرگاه تخصصی خودرو را در اختیار شما قرار دهیم.

برای صافکاری بدون رنگ با لیزر میتوانید به تعمیرگاه تخصصی قدیریان مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت صافکاری قدیریان مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما 24 ساعته همراه شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *