صافکاری بدون رنگ کاپوت چگونه انجام می شود؟ امروزه خودرو به یکی از مهم ترین وسایل زندگی تبدیل شده و بدون آن زندگی مختل می شود. خودروها نقش کلیدی در زندگی مردم دارند. افزایش تعداد خودروها در شهر باعث افزایش تصادفات شهری می شود. یکی از قطعاتی که اغلب آسیب می بیند کاپوت خودرو است. برای صافکاری بدون رنگ کاپوت خود به کدام مجموعه مراجعه می کنید که کیفیت کار بالایی داشته باشد؟ در این مطلب بهترین مجموعه صافکاری بدون رنگ کاپوت خودرو را به شما معرفی می کنیم.

صافکاری بدون رنگ کاپوت

صافکاری بدون رنگ کاپوت در مواقعی انجام می شود که رنگ کاپوت خودرو ریزش نداشته باشد و یا در هنگام صافکاری رنگ کاپوت از بین نرود در حال حاضر خودرو به عنوان یک سرمایه برای ما ارزشمند است. برای حفظ و جلوگیری از آسیب دیدن این سرمایه، بیش از هر محصول دیگری باید از خودروی خود مراقبت کنید، زیرا خودرو وسیله نقلیه ای است که احتمال تصادف یا آسیب دیدن آن بالاست.

از طرفی اگر خودروی شما بعد از تصادف نیاز به رنگ داشته باشد، قیمت آن کاهش می یابد، فرقی نمی کند که شما مقصر تصادف باشید یا طرف مقابل در هر صورت خودرو آسیب می بیند و در چنین شرایطی اگر قسمتی از کاپوت خودرو آسیب ببیند بهترین راه حل مشکل صافکاری بدون رنگ کاپوت است. یکی از قطعات آسیب پذیر خودرو، کاپوت است که معمولا در تصادفات ضربه میخورد و در نتیجه نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

گاهی اوقات ضربه های وارده به کاپوت خودرو به گونه ای است که رنگ کاپوت ریزش نکرده و یا به گونه ای آسیب ندیده است که رنگ کاپوت از بین رفته باشد. در این صورت نیازی به رنگ کاپوت نیست و صافکاری بدون رنگ کاپوت ممکن است مشکل را حل کند. امروزه خودرو یکی از دارایی های اصلی هر فردی محسوب می شود زیرا قیمت آن روز به روز در حال افزایش است. شما برای حل مشکل می توانید به بهترین صافکاری غرب تهران مراجعه کنید.

مراحل صافکاری بدون رنگ کاپوت

اولین کاری که یک صافکار برای صافکاری بدون رنگ کاپوت انجام می دهد این است که از کاغذ سنباده و آب برای تمیز کردن و صیقل دادن سطح داخلی کاپوت استفاده می کند تا ضربه های مورد نیاز به دقت روی قسمت های لازم ایجاد شود. در مرحله دوم قسمتی از کاپوت که نیاز به صافکاری دارد را با شعله مستقیم پشت این قسمت را گرم می کند تا نرمی ورق فلزی و همچنین مقاومت ضربه ای آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد. برای اینکه کاپوت شکل مناسبی پیدا کند، صافکار شروع به ضربه زدن با چکش می‌کند، سپس قطعه را زیر نور خورشید قرار می‌دهد و شروع به تکان دادن مرحله به مرحله از درشت به ریز از طریق فنرها می‌کند و در نهایت خطوط و قوس ها تجدید می شوند.

مزایای صافکاری بدون رنگ کاپوت خودرو

صافکاری بدون رنگ کاپوت یکی از مدرن ترین روش های صافکاری است و یکی از مهمترین مزایای صافکاری بدون رنگ کاپوت این است که در هنگام فروش خودرو کاپوت باعث کاهش قیمت خودرو نمی شود. در صافکاری بدون رنگ خودرو از روش هایی استفاده می شود که زمان زیادی نمی گیرد به همین دلیل صافکار می تواند در کمترین زمان ممکن کاپوت خودروی شما را تعمیر کند، مزیت دیگر این است که هیچگونه خوردگی روی کاپوت دیده نمی شود،

از طرفی به رنگ آن آسیبی وارد نمی شود و ظاهر اصلی کاپوت حفظ می شود.لازم به ذکر است که همین مزیت های صافکاری بدون رنگ کاپوت باعث شده است که تعداد زیادی از افراد برای ترمیم عیوب و آسیب دیدگی کاپوت خودرو صافکاری بدون رنگ کاپوت را انتخاب کنند و از صافکاری با رنگ خودداری کنند. برای دریافت هزینه صافکاری pdr خودرو کلیک کنید.

معایب صافکاری بدون رنگ کاپوت

صافکاری بدون رنگ کاپوت، علاوه بر مزایایی که دارد، معایبی نیز دارد که ارزش آشنایی با آنها را دارد. در برخی موارد نیز لازم است که صافکار مقدار زیادی لیسه بمالد که به رنگ کاپوت خودرو آسیب می رساند و قسمت آسیب دیده را کدر و رنگ پریده می کند. به همین دلیل نظر بسیاری از متخصصان و کارشناسان این است که صافکاری بدون رنگ تنها در زمان تعمیر و بازسازی کاپوت خودرو که بهترین و مطلوب ترین اثر حاصل شده است انجام می شود و این مورد نیز توسط یک صافکار مجرب تشخیص داده می شود.

تعمیر و خش گیری کاپوت خودرو

یکی از مهم ترین قسمت های بدنه خودرو کاپوت خودرو است، کاپوت ها پوششی برای موتور خودرو هستند به همین دلیل قسمت بسیار مهمی از بدنه هستند که آسیب های زیادی نیز متحمل می شوند. کاپوت ها به راحتی ممکن است بر اثر تصادف خراشیده، فرورفته یا حتی خم شوند. وضعیت کاپوت تاثیر زیادی در ظاهر خودرو و ایمنی آن دارد، بنابراین برای مراقبت از کاپوت خودروی خود لازم است از یک صافکاری حرفه ای و مجرب کمک بگیرید.

صافکاری بدون رنگ کاپوت

صافکاری بدون رنگ کاپوت

صافکاری کاپوت در تهران

کاپوت خودرو یکی از حساس ترین قسمت های بدنه است که باید کاملا صاف شود. خراش های جزئی و بریدگی های کم عمق را می توان به راحتی با یک صافکار حرفه ای و با استفاده از صافکاری بی رنگ و پولیش کاری ترمیم کرد. یکی از مهم ترین آسیب های وارد شده به کاپوت، تگرگ خوردگی است که با توسط صافکار با استفاده از دستگاه های تگرگ کشی برطرف می شود. فقط باید یک صافکار حرفه ای پیدا کنید.

در برخی موارد صافکاری بی رنگ کاپوت به تنهایی راه حلی برای ترمیم کاپوت آسیب دیده نیست و در نتیجه صافکار مجبور به نقاشی و صافکاری کاپوت می شود. در برخی از تصادفات شدید آسیب به کاپوت آنقدر زیاد است که قابل تعمیر نیست و در نتیجه مکانیک مجبور به تعویض کاپوت خودرو می شود. کاپوت های فابریک از کارخانه موجود در بازار کاملا بی رنگ بوده و لازم است صافکار با انتخاب رنگ مناسب برای بدنه، کاپوت جدیدی را نقاشی کرده و آن را نصب کند.

علاوه بر کاپوت، صندوق خودرو نیز جزو بخش های آسیب پذیر است که ممکن است نیاز به صافکاری بدون رنگ صندوق خودرو نیز داشته باشید. برای این کار نیز می توانید به مجموعه قدیریان مراجعه کنید.

تاثیر صافکاری کاپوت بر قیمت ماشین

صافکاری بدون رنگ کاپوت یکی از فعالیت هایی است که با استفاده از آن می توان آسیب های مربوط به کاپوت خودروی خود را بدون کاهش قیمت در زمان فروش به بهترین شکل ممکن ترمیم کرد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد فروش خودروی خود را دارید اما خودرو دارای فرورفتگی است، باید بدانید که با فروش خودرو از قیمت آن کاسته می شود، بنابراین برای تعمیر این فرورفتگی ها باید به تعمیرگاه مراجعه کنید. توجه داشته باشید که ممکن است شخصی که این آسیب ها را تعمیر می کند به دلیل نداشتن تجربه حرفه ای شرایط را بدتر کند بنابراین توصیه می شود این کار را به متخصصی که تجربه و دانش کافی در این زمینه دارد بسپارید. مجموعه قدیریان در این زمینه می تواند به شما عزیزان بسیار کمک کند.

هزینه صافکاری بدون رنگ کاپوت

یکی از مهم ترین قسمت های بدنه خودرو کاپوت خودرو است، کاپوت ها پوششی محافظ برای موتور خودرو هستند به همین دلیل قسمت بسیار مهمی از بدنه هستند که آسیب های زیادی نیز متحمل می شوند. کاپوت به راحتی ممکن است بر اثر تصادف خراشیده، فرورفته یا حتی خم شوند. وضعیت کاپوت تاثیر زیادی در ظاهر خودرو و ایمنی آن دارد، بنابراین برای مراقبت از کاپوت خودروی خود لازم است از یک صافکار و تعمیرگاه حرفه ای و مجرب کمک بگیرید. مجموعه قدیریان بهترین تعمیرگاه صافکاری بدون رنگ کاپوت خودرو می باشد که می توانید از آن کمک بگیرید.

برای انجام خدمات صافکاری از جمله صافکاری بدون رنگ کاپوت خودرو، صافکاری بی رنگ، شاسی کشی، پولیش، ترمیم رنگ خودرو و ... کافیست با گروه مجموعه قدیریان تماس بگیرید. تیم مجموعه قدیریان مجموعه بزرگی است که در صافکاری بسیاری از خودروهای خارجی، ایرانی، چینی آزمون خود را پس داده است. صافکاری بدون رنگ کاپوت خودرو خود را به مجموعه ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *