صافکاری درب خودرو، وقتی بدنه خودرو ها در تصادف یا برخورد کرن با جسمی آسیب ببیند شما باید به فکر باشید که برای برگرداندن ماشین به حالت اولیه خودش با بهترین و ظبیعی ترین شکل ممکن مانند ظاهر قبلی خود شود باید به فکریم صافکار خوب افتاده و ماشین را برای صافکاری با کمترین زمان و ترمیم بدنه ماشین در اختیار تعمیرکار با تجربه بگذارید.

صافکاری درب خودرو

قسمت درب خودرو باید به صورت تخصصی زیر نظر تعمیرگاه قرار بگیرد تا صافکاری با بهترین تجهیزات انجام شود. میتوانیم به شما پیشنهاد بدهیم که صافکاری PDR مدرن انجام شود تا هم نتیجه کار قابل قبول باش و هم خودرو کمترین قیمت را داشته باشد. صافکاری درب خدرو کاری است که در بیشتر تعمیرگاه ها انجام می شود اما مهم این است که چه کسی با چه دستگاهی و چه روشی وارد عمل می شود و هزینه و تایم آن چگونه خواهد شد.

 صافکاری درب خودرو بسیار مهم و تخصصی است و جزء ضروری ترین خدمات برای درست شدن وضعیت خودرو محسوب می شود.پس باید به همین دلایل شما برای صافکاری درب خودروی خود بهترین ها را انتخاب کنید. مهارت و تخصص صافکار بسیار مهم است. درب خودرو یکی از قسمت هایی در خودرو است که واضح قابل مشاهده است و شما نمیتوانید به راحتی آن را تعمیر کنید و به همین دلیل است که خراش ها و داخل رفتگی های ماشین برای شما ناراحت کننده می ماند.

 شما باید ابتدا ماشین را به صافکاری برده و بعد ابتدا نوع آسیب را ارزیابی کنید. دلیل این کار مربوط به ابزار و تجربه می باشد . وقتی درب خودرو ارزیابی شود تعمیرکار میداند که باید از چه ابزاری برای تعمیرات درب خودرو استفاده کنید و صافکاری درب خودرو را شروع کند. باید این را بدانیدکه برای بیشتر درب های خودرو از صافکاری PDR استفاده می شود.درست است که PDR خوبی های زیادی دارد اما ممکن است برای صافکاری درب خودرو از روش های دیگری هم مانند سنگ زنی، نرم کردن، رنگ، تعویض قطعات خودرو استفاده کنند. اما در میان این همه روش باید به شما بگوییم صافکاری درب خودرو به روش PDR بهترین روش است.

صافکاری PDR درب خودرو

صافکاری درب خودرو به روش PDR، همانطور که از این نام پیدا است نوعی صافکاری خودرو که بدون نیاز داشتن به رنگ و نقاشی میتوان برای درب خودرو انجام داد. PDR برای آسیب هایی است که در اثر ضربه های محکم روی درب، خط و خش برروی درب خودرو، ضربه هایی که بزرگ است،  اما به رنگ خودرو آسیب نزده باشد و قسمت های دوبل بدنه است. 

یک صافکار حرفه ای از ضربه زدن داخل درب خودرو با ابزار مخصوص برای ناحیه ای که آسیب دیده است استفاده می کند. صافکاری PDR میتواند دریک تا  سه ساعت کار را جمع کند. کسانی که آسیب های کوچک و جزئی دارند اگرخودروی خود را در یک صافکاری برای چند روز قرار دهند واقعا آزار دهنده است. صافکاری قدیریان با بهترین و باتجربه ترین نیروهای کار خود اکثر رو رفتگی ها را میتواند برای شما در حد یک تا سه ساعت روزانه تعمیر کند.

صافکاری PDR درب خودرو

صافکاری PDR درب خودرو

صافکاری درب خودرو خارجی

در صافکاری درب خودرو پیش از هر چیز انتخاب یک صافکار حرفه ای بسیار مهم است. هرچه مدل ماشین بالاتر باشد حساسیت ترمیم رنگ بدنه آن نیز بیشتر می شود. صافکار حرفه ای با بررسی خسارات وارده اول به اعمال صافکاری بی رنگ بر روی درب خودرواقدام میکند. نقاشی درب خودرو برای انواع مدل های خودرو ایرانی سخت نم یباشد و قابل حل است.چرا که خودروهای ایرانی در کشور خودمان و با وجود دانسته ها یی که درباره آن ها وجود دارد میتوانیم تعمیر کنیم، اما در این بین اگر به خودرو های خارجی بر بخورید باید به این موضوع توجه کنید که امروزه بیشتر افراد به دلیل نقاشی با افت و ضرر ماشین روبه  رو می شوند، صافکاری بدون رنگ درب خودرو را انتخاب خواهند کرد.اما صافکاری بدون رنگ همیشه جواب نخواهد داد و در برخی از مواقع شما چاره‌ ای جزء نقاشی درب خودرو نخواهید داشت.  که این نیز به یک صافکار ماهر و متبحر در یک مرکز معتبر نیاز دارد. شما می توانید نقاشی درب خودروهای خارجی را به تعمیرگاه صافکاری قدیریان بسپارید.

صافکاری درب خودرو چینی

در صافکاری درب خودرو صافکاری و نقاشی درب خودروهای چینی هم مانند بقیه ی صافکاری ها است. باید این موضوع را به شما بگوییم که کیفیت صافکاری خودروی چینی ممکن است با توجه به برند و کیفیت خودرو تغییر پیدا کند. برخی خودرو های چینی در سال های اخیر توانسته اند کیفیت های خود را بهبود ببخشند و به استاندارد های بین المللی نزدیک باشند اما با این وجود هم برخی دیگر هنوز کیفیت پایینی دارند.

 در ایران‌خودروهای چینی به دلیل قیمت مناسب‌تر فروش بالاتری دارند، با توجه به تعداد بیشتر برندها و مدل‌های خودروهای چین در ایران سرویس و تعمیر این خودروها در ایران نیز اهمیت بالاتری دارد. برای تعمیرات خودروی چینی باید از صافکار و تعمیرکار خوبی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. اگر به دنبال همچین نتیجه ای هستید شما می توانید نقاشی درب خودروهای خارجی را به تعمیرگاه صافکاری قدیریان بسپارید.

هزینه صافکاری درب خودرو

هزینه صافکاری درب خودرو

هزینه صافکاری درب خودرو

می‌توانیم بگوییم هزینه صافکاری فرورفتگی درب خودرو از حدود 500 هزار تومان شروع شده و تا چند میلیون تومان نیز می‌تواند جلو برود. برای مثال، صافکاری یک فرورفتگی کوچک در درب یک خودرویی مانند پراید یا پژو 206، حدود 300 تا 1 میلیون تومان هزینه دارد. اما هزینه قیمت رفع فرورفتگی بزرگ در درب یک خودروی خارجی مانند لکسوس یا مرسدس بنز، می‌تواند تا چند میلیون تومان نیز هزینه داشته باشد.

انواع صافکاری درب خودرو

برخی از انواع روش‌های صافکاری درب خودرو شامل موارد زیر میباشد:

  • صافکاری بی رنگ درب خودرو
  • صافکاری PDR درب خودرو
  • صافکاری سنتی درب خودرو

این  صافکاری ها برای خودرو های داخلی، خارجی و چینی استفاده می شود و صاف کاری قدیریان با سابقه ای درخشان در خدمت شما است تا خدمات صافکاری درب خودرو را به شما ارائه دهد.

بهترین تعمیرگاه صافکاری درب خودرو

در آخر لازم دیدیم که بیان کنیم امیدوار هستیم هیچ زمانی نیازمند به مراجعه به صافکاری نشوید.اما اگر روزی درب خودروی شما دچار مشکل و فرو رفتگی و خش شد این قول و تضمین را به شما می‌دهیم که مجموعه صافکاری قدیریان تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا خودروی شما به همان شکلی که از کارخانه تحویل گرفته‌اید به شما برگردانده شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید یا به وب سایت قدیریان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *