صافکاری صندوق خودرو چگونه انجام می شود؟ خودرو یکی از لوازم ضروری و مهم زندگی در دنیای امروز است که روز به روز شاهد افزایش تعداد خودروها در شهرها هستیم و همین موضوع باعث شده تا آمار تصادفات به شدت افزایش یابد. درب صندوق عقب خودرو با چندین لایه فلزی ایجاد شده که با روکش های رنگارنگ پوشانده شده و ظاهری شیک و جذاب دارد.اگر این قسمت از خودروی شما آسیب ببیند نیاز به صافکاری خواهد داشت. صافکاری قدیریان همراه شما است تا صافکاری صندوق خودروی خود را به ما سپرده و با خیالی آسوده  پس از تعمیرات کامل خودروی خود را تحویل بگیرید.

صافکاری صندوق خودرو

صافکاری صندوق خودرو یکی از خدمات مهمی است که می توانید از صافکاری قدیریان دریافت کنید. تصادفات و برخورد اجسام سخت با خودرو یکی از موارد اجتناب ناپذیری است که باعث آسیب دیدن بدنه خودرو در ابتدا و انتهای خودرو که شامل جلوبندی و صندوق خودرو می شود. اکثر این تصادفات جزئی بوده و رنگ بدنه خودرو آسیبی نمی بیند اما اگر نمی خواهید قیمت خودرو کاهش یابد، باید صافکاری بدون رنگ استفاده کنید. صافکاری صندوق خودرو  یا صافکاری pdr برای جلوگیری از آسیب رساندن به رنگ بدنه میباشد. پس از برخورد خودرو با خودروی دیگر و ایجاد فرورفتگی بر روی درب صندوق عقب، نحوه رفع فرورفتگی اولین سوالی است که برای راننده پیش می آید. در صورت آسیب جدی به صندوق، بهتر است درب صندوق را بدون رنگ صاف کنید.

صافکاری صندوق خودرو بدون رنگ

صافکاری صندوق خودرو بدون رنگ  یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای از بین بردن فرورفتگی درب صندوق که بخشی از بدنه خودرو می باشد، به شمار می رود. لازم به ذکر است که این کار باید توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده انجام شود. در غیر این صورت از نتیجه راضی نخواهید بود زیرا ممکن است در صافکاری صندوق خودرو تکمیل نشده باشد و به بقیه اجزای صندوق خودرو آسیب وارد شود. در نتیجه قیمت خودرو کاهش می یابد.

تعداد زیادی از افراد ترجیح می دهند به جای مراجعه به تعمیرگاه خود، فرورفتگی صندوق خودرو خود را تعمیر و رفع کنند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، توصیه می شود از صافکاری در منزل خودداری کنید. به خصوص افرادی که هیچ گونه دانشی در این زمینه ندارند و نمی دانند دقیقا باید چه کاری انجام دهند به دلیل عدم تجربه ممکن است میزان آسیب دیدگی صندوق ایمن شما را افزایش داده و وضعیت را بدتر کنند. مراجعه به تعمیرگاه با سابقه کاری بالا توصیه می شود. حتما قبل از مراجعه نمونه هایی از تعمیرگاه مورد نظر را ببینید و اطلاعات کافی کسب کنید. صافکاری قدیریان در این زمینه شما را راهنمایی میکند.

خدمات بیشتر: بهترین صافکاری شرق تهران

صافکاری صندوق خودرو بدون رنگ

صافکاری صندوق خودرو بدون رنگ

صافکاری صندوق خودرو PDR

صافکاری  PDR نوعی صافکاری  خودرو است که برای ترمیم بدنه نیازی به رنگ آمیزی یا نقاشی ندارد. صافکاری PDR بهترین روش برای از بین بردن آسیب ضربه سطحی و آسیب جزئی صندوق است. آسیب جزئی به صندوق خودرو تنها می تواند منجر به فروریختن و قور شدن آن شود. یک صافکار حرفه ای می تواند با استفاده از روش pdr قسمت آسیب دیده صندوق را از داخل خودرو بدون آسیب رساندن به رنگ بدنه تعمیر کند. در این صورت با افت قیمت مواجه نخواهید شد. صافکاری PDR یکی از روش های نوین برای رفع فرورفتگی در نقاط مختلف بدنه مانند صندوق خودرو می باشد. در این مجموعه از این روش در بسیاری از موارد اشاره شده استفاده شده است. بهترین مرکز صافکاری pdr در تهران یعنی صافکاری قدیریان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز برای صافکاری صندوق خودروی شما می باشد.

صافکاری صندوق خودروی خارجی

در صافکاری صندوق خودرو پیش از هر چیز انتخاب یک صافکار حرفه ای بسیار مهم است. هرچه مدل ماشین بالاتر باشد حساسیت ترمیم رنگ بدنه آن نیز بیشتر می شود. صافکار حرفه ای با بررسی خسارات وارده اول به اعمال صافکاری بی رنگ بر روی درب خودرو اقدام میکند. صافکاری صندوق خودرو برای انواع مدل های خودرو ایرانی سخت نمی باشد و قابل حل است.چرا که خودروهای ایرانی در کشور خودمان و با وجود دانسته ها یی که درباره آن ها وجود دارد میتوانیم تعمیر کنیم،

اما در این بین اگر به خودرو های خارجی بر بخورید باید به این موضوع توجه کنید که امروزه بیشتر افراد به دلیل نقاشی با افت و ضرر ماشین رو به رو می شوند، صافکاری بدون رنگ صندوق خودرو را انتخاب خواهند کرد.اما صافکاری بدون رنگ همیشه جواب نخواهد داد و در برخی از مواقع شما چاره‌ ای جزء نقاشی صندوق خودرو نخواهید داشت.  که این نیز به یک صافکار ماهر و متبحر در یک مرکز معتبر نیاز دارد. شما می توانید صافکاری صندوق خودروهای خارجی خود را به تعمیرگاه صافکاری قدیریان بسپارید.

صافکاری صندوق خودروی خارجی

صافکاری صندوق خودروی خارجی

صافکاری صندوق خودروی چینی

در صافکاری صندوق خودرو صافکاری و نقاشی صندوق خودروهای چینی هم مانند بقیه ی صافکاری ها است. باید این موضوع را به شما بگوییم که کیفیت صافکاری خودروی چینی ممکن است با توجه به برند و کیفیت خودرو تغییر پیدا کند. برخی خودرو های چینی در سال های اخیر توانسته اند کیفیت های خود را بهبود ببخشند و به استاندارد های بین المللی نزدیک باشند اما با این وجود هم برخی دیگر هنوز کیفیت پایینی دارند.

خدمات بیشتر: صافکاری تخصصی درب خودرو

در ایران‌خودروهای چینی به دلیل قیمت مناسب‌تر فروش بالاتری دارند، با توجه به تعداد بیشتر برندها و مدل‌های خودروهای چین در ایران سرویس و تعمیر این خودروها در ایران نیز اهمیت بالاتری دارد. برای تعمیرات خودروی چینی باید از صافکار و تعمیرکار خوبی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. اگر به دنبال همچین نتیجه ای هستید شما می توانید صافکاری صندوق خودروهای خارجی را به تعمیرگاه صافکاری قدیریان بسپارید.

بهترین صافکاری صندوق خودرو در تهران

در پروسه صافکاری باید به شما بگوییم که چون همانطور که مشخص است صافکاری مار آسانی نمی باشد و شما باید بهترین و حرفه ای ترین تعمیرگاه ها را انتخاب کنید که انواع مختلفی از صافکاری های خودرو از جمله صافکاری بدون رنگ را برای صندوق، درب، بدنه خودروی شما اجرا کند ما صافکاری قدیریان را به شما معرفی میکنیم. صافکاری صندوق خودرو کار آسانی نمی باشد و خود شخص شما نمیتوانید این کار را انجام دهید پس بهتر است با تعمیرگاه های تخصصی مانند صافکاری قدیریان مشورت کرده و صافکاری صندوق خودروی خود را به آن ها بسپارید.

صافکاری قدیریان با بهترین و به روز ترین ابزارآلات و حرفه ای ترین تیم تخصصی خود صافکاری صندوق خودرو های شما را با تازه ترین فناوری های رو انجام خواهد داد. فقط کافیست به  وب سایت صافکاری قدیریان مراجعه کنید و یا با شماره ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *