معرفی صافکاری PDR ارزان در تهران صافکاری یکی از مهمترین مواردی است که تاثیر زیادی در خرید و فروش خودرو دارد. برای صافکاری بی رنگ خودرو می توانید با مرکز تخصصی صافکاری قدیریان در تهران تماس بگیرید. یکی از مشاغل اصلی که امروزه در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو بسیار فعال است، صافکاری خودرو است و با توجه به اینکه قیمت خودروها روز به روز در حال ساخت بیشتری هستند، روزانه تعداد زیادی خودرو به این مراکز مراجعه می کنند. 

علاوه بر این، بیشتر مردم خودروهای کار کرده می خرند. بنابراین در صورت آسیب دیدن یا آسیب جزئی بدنه خودرو، لازم است با مکانیک هایی که به صورت تخصصی کار صافکاری خودرو را انجام دهند، تماس بگیرید. این کار به شما اطمینان زیادی برای تعمیر خودرو می دهد. این عوامل باعث شده تا صاحبان خودرو کار صافکاری خودرو خود را به مراکز حرفه ای که صافکارPDR   حرفه ای دارند بسپارند بهترین صافکاری PDR ارزان در تهران (صافکاری قدیریان )بهترین ها را برای شما میخواهد.

صافکاری PDR ارزان در تهران

 علاوه بر همه چیز شما باید از یک تعمیرگاه صافکاری PDR ارزان در تهران کمک بگیرید، یک صافکار PDR حرفه ای باید بتواند لکه ها و موج های موجود در بدنه را از بین ببرد به خوبی تعمیر کند. لازم به ذکر است بدنه خودرو یکی از مهمترین قطعاتی است که در صورت آسیب دیدن نیاز به تعمیر دارد. در صورتی که بدنه خودرو به درستی ترمیم نشوند تاثیر زیادی در افت شدید قیمت خودرو خواهد داشت. برای اطمینان شما باید بگوییم که مرکز بهترین صافکاری PDR خودرو ارزان در تهران (صافکاری قدیریان) می تواند به راحتی بدنه خودرو شما را ترمیم کند. 

محافظت از بدنه خودرو را باید به یک صافکاری PDR حرفه ای بسپارید. بنابراین صافکار های PDR حرفه ای باید بتوانند بدنه خودرو را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند. هنگام صافکاری PDR در مرحله اول باید از صافکار بخواهید که مشابه حالت اولیه خودرو، قسمت آسیب دیده را بی رنگ و کاملا شفاف کند. قطعاتی مانند گلگیرها و سپرها باید در این مرحله جدا شوند تا آسیبی به آنها نرسد. پس از برداشتن قسمت های اضافی، سطح داخلی قسمت آسیب دیده را با سمباده و آب تمیز کنید.

یک صافکار  PDR حرفه ای این کارها را انجام خواهند داد، زیرا اگر این کار را به درستی انجام ندهند، تعمیرگاه خودرو نمی تواند فرورفتگی های ایجاد شده را ترمیم کند و ماشین را به درستی صاف کند. پس از اتمام تمامی این مراحل، بهتر است مرحله چکش صافکاری را با شعله مستقیم انجام دهید. بهترین صافکاری PDR ارزان در تهران  صافکاری قدیریان  با رعایت بهترین فنون کار حرفه ای میتوانند بدنه خودروی شما را با عالی ترین ابزار های ممکن روز انجام دهند.

صافکاری PDR ارزان در تهران

صافکاری PDR ارزان در تهران

بهترین صافکاری PDR ارزان در تهران

بهترین صافکاری PDR ارزان در تهران، صافکاری PDR روشی است که می تواند طیف وسیعی از آسیب ها را با دقت بسیار بالا ترمیم کند. این روش برای تمامی بدنه های آلومینیومی و فولادی قابل استفاده است. در صافکاری بدون رنگ با صافکاری PDR ، بسیاری از قطعات آسیب دیده را می توان با استفاده از فیلر تعمیر کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، میله های مختلفی برای اعمال روش صافکاری PDR استفاده می شود، از جمله میله های چرخشی، میله های دم ماهی و میله های اهرمی. از میله دوار در جاهایی استفاده می شود که با چرخش می توان فشار منفی را از بین برد و از میله های اهرمی نیز در آنجا استفاده می شود.

هزینه صافکاری PDR ارزان در تهران

هزینه و قیمت صافکاری PDR ارزان در تهران و همچنین سایر مناطق شرق، مرکز، شمال و جنوب تهران به عواملی مانند میزان آسیب وارده به بدنه، نوع خودرو و موقعیت مکانی از ماشین، مهارت صافکاری گر و... بستگی دارد. صافکاری قدیریان بهترین صافکاری PDR ارزان در تهران  و با بهترین خدمات منتظر حضور گرم شماست.

صافکاری PDR ارزان در تهران

صافکاری PDR ارزان در تهران

آدرس صافکاری PDR ارزان در تهران

 اگر به دنبال یک صافکاری PDR ارزان در تهران هستید ما صافکاری قدیریان در اتوبان بابائی شرق، خیابان هنگام، بعد از کوی لویزان 1 ، سمت راست خیابان یامهدی ، جنب تالار باغ بهشت ، مجتمع خدمات خودرویی شبنم ، آخرین مغازه سمت راست ، پلاک7 را به شما معرفی میکنیم که با خیالی آسوده می توانید صافکاری PDR خود را به ما بسپارید. تلفن تماس ما 09122503201 و ساعت کاری ما شنبه الی پنجشنبه ساعت 8 الی 9:30 دقیقه می باشد.

صافکاری قدیریان

من حمیدرضا قدیریان مدیر مجموعه صافکاری-نقاشی قدیریان که از نظر مشتریان یکی از بهترین مجموعه های شرق تهران با 20 سال سابقه می باشد، ضمن عرض ادب و احترام، بسیار خوشحالم که این مجموعه را برای دریافت خدمات فنی خودرویی خود انتخاب می کنید. خدماتی که ما در صافکاری قدیریان ارائه میدهیم:

  • نقاشی خودرو
  •  صافکاری خودرو
  • احیای رنگ
  • فیس لیفت
  • تعمیر سپر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *