قیمت پولیش ماشین 206 چقدر است؟ گاهی اوقات تصادفات بسیار جزئی و مالش قسمتی از بدن بر روی سطح دیگری مانند درب پارکینگ و غیره به رنگ بدنه روی سطح آسیب می رساند. برای ترمیم این آسیب های جزئی می توان از پولیش خودرو استفاده کرد. پولیش خودرو بهترین راه حل برای پاکسازی و خط و خش های جزئی رنگ بدنه و زیباتر شدن خودرو 206 شما محسوب می شود.

پولیش حرفه ای 206

قیمت پولیش ماشین 206 چقدر است؟ پولیش خودرو 206  فرآیندی است که در آن نوعی ماده کرم مانند بر روی سطح بدنه خودرو مالیده می شود تا لایه بسیار نازکی از رنگ به دلیل تماس دانه های بسیار ریز این ماده با سطح خودرو از بین برود. بنابراین پس از پولیش خودرو 206 اثری از خط و خش جزئی باقی نمی ماند و سطح رنگ پولیش شده مانند روز اول می باشد.هر چه مواد پولیش سریعتر روی بدنه اعمال شود، سطح کار نهایی تمیزتر و یکنواخت تر خواهد بود. برای این منظور از وسایل برقی مجهز به پد مخصوص پولیش بدنه استفاده می شود.

مزایای پولیش بدنه ماشین 206

میخواهیم مزایا و قیمت پولیش ماشین 206 را با هم بررسی کنیم. مهم‌ترین مزایای پولیش و واکس بدنه خودرو 206 شامل موارد زیر می‌شود:

  • ایجاد سطحی شفاف و براق روی بدنه خودرو همچون روز اول
  • ارتقای زیبایی ظاهری
  • از بین بردن خط و خش های جزئی و حتی خراش های نیمه عمیق
  • حذف لکه ها کثیفی و زنگ زدگی های سطحی بدنه
  • مقاومت در برابر اشعه مضر خورشید

اهمیت پولیش خودرو 206

قیمت پولیش ماشین 206 چقدر است؟ رنگ بدنه یکی از ویژگی های مهم و نسبتا گران قیمت خودرو206 است. این ویژگی در خرید و فروش خودرو اهمیت ویژه ای دارد و در صورت رنگ آمیزی قسمتی از بدنه، قیمت خودروی کارکرده کاهش چشمگیری خواهد داشت. بنابراین به جای رفع خراش های کوچک روی قسمتی از بدنه با رنگ آمیزی و متحمل شدن ضرر مالی زیادی هنگام فروش خودروی دست دوم از روش پولیش بدنه استفاده می کنیم. با استفاده از پولیش خودرو زمان و هزینه ای به مالک تحمیل می شود و در هنگام فروش خودرو 206 به دلیل رنگ پریدگی متحمل ضرر نمی شود. علاوه بر این پولیش بدنه 206 باعث بهبود زیبایی و تمیزی ظاهر خودرو شده و بدنه را مانند روز اول تمیز و براق می کند.

>>> می‌خواهید درباره‌ی هزینه پولیش خودرو بیشتر بدانید ؟

انواع پولیش و واکس بدنه 206

قیمت پولیش ماشین 206 چقدر است؟ پولیش خودرو 206 انواع مختلفی دارد و بسته به نوع آسیب دیدگی بدنه از لنت ها و مواد پولیش مخصوص استفاده می شود. ماده پولیش دو خاصیت سایندگی و براق بودن دارد. هر چه سایندگی یا برش بیشتر باشد، جلا عمیق تر خواهد شد و هر چه براقیت بیشتر باشد، سطح جلا داده شده براق تر به نظر می رسد. انواع پولیش را به شما معرفی میکنیم:

انواع پولیش و واکس بدنه 206

انواع پولیش و واکس بدنه 206

پولیش نرم: پولیش ملایم برای از بین بردن خراش های جزئی و کم عمق استفاده می شود. در این روش از ماده پولیش با ضریب سایندگی تقریبا 4000 استفاده می شود.

پولیش زبر: در این روش از یک ماده پولیش با درجه سایندگی نزدیک به 1000 برای از بین بردن خطوط و خراش های عمیق تر استفاده می شود. به دلیل احتمال کدر شدن سطح بدن پس از پرداخت خشن، لازم است مرحله پولیش ملایمی به این قسمت اعمال شود.

پولیش تک مرحله ای: پولیش یک مرحله ای یا پولیش متوسط به منظور رفع خراش های سطحی و براق شدن سطح بدنه خودرو انجام می شود. خاصیت لایه برداری این نوع پولیش خودرو بین کم و متوسط بوده و درخشندگی آن بین متوسط و زیاد خواهد بود.

واکس خودرو: واکس بدنه خاصیت لایه برداری ندارد و فقط برای زیبایی و درخشندگی بدنه اعمال می شود. بنابراین واکس خودرو به شدت در رده پولیش کفش قرار نمی گیرد و فقط جنبه پولیش دارد.

پد پولیش : پد پولیش وسیله ای است که برای اعمال مواد پولیش بر روی سطح بدنه خودرو استفاده می شود. پد پولیش معمولاً از فوم یا پوست بره ساخته می شود.

قیمت پولیش ماشین 206 با دست

قیمت پولیش ماشین 206 چقدر است؟ ساده ترین راه برای پولیش خودرو روش دستی است و برای انجام آن می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا مواد پولیش را بسته به نوع آسیب بدنه به همراه پارچه های نرم یا حوله های میکروفایبر آماده کنید.

بدنه خودرو را بشویید و کاملا خشک کنید.

ماشین را در محیطی با دمای متعادل پارک کنید. زیرا دمای بسیار بالا یا پایین محیط می تواند بر کیفیت کار پولیش خودرو تاثیر منفی بگذارد.

پولیش را روی سطح بدن بریزید و با یک پارچه مرطوب بمالید. حتماً از نوعی الگوی مالشی برای حرکت دادن پارچه استفاده کنید تا زمانی که کار تمام شود. این می تواند چرخشی یا در یک جهت باشد.

بهتر است در قسمت های پر از خراش مانند زیر دسته ها از مواد پولیش درشت استفاده کنید.

پولیش بدنه را تا زمانی که خراش های سطحی از بین بروند ادامه دهید. از صیقل دادن قطعات پلاستیکی بدن خودداری کنید.

در انتها محل پولیش ماشین را با یک پارچه نرم و تمیز پاک کنید تا هرگونه مواد چرب از بدنه پاک شود. برای دریافت قیمت با شماره 09122503201 تماس بگیرید.

قیمت پولیش ماشین 206

قیمت پولیش ماشین 206

قیمت پولیش ماشین 206 با دستگاه

برای پولیش خودرو با دستگاه، باید نکات و مراحلی را رعایت کنید.

ماشین را در محیطی با دمای مناسب پارک کنید.

سطح مورد نظر را بشویید و خشک کنید.

پس از تهیه مواد پولیش و پد مناسب، پد پولیش را کمی مرطوب کرده و روی دستگاه نصب کنید. سپس کمی پولیش خودرو روی لنت یا بدنه بریزید.

دستگاه را با حرکت آهسته روشن کنید و آن را به صورت خطی در یک الگوی ثابت در سراسر سطح بدن حرکت دهید. به دستگاه فشار اضافی وارد نکنید تا رنگ بدنه آسیب نبیند

در انتها مواد باقیمانده را از سطح بدن با یک پارچه نرم تمیز پاک کنید.

مرکز پولیش ماشین 206 در تهران

صافکاری قدیریان با سال ها سابقه در اختیار شما قرار دارد تا پولیش ماشین 206 خود را به ما بسپارید. پولیش خودرو یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از رنگ شما در برابر خط و خش و چندین برابر شدن زیبایی آن است. با استفاده از واکس و پولیش خودرو، می توانید انواع خراش های سطحی، گرد و غبار، از بین رفتن رنگ ناشی از آفتاب و فضولات پرندگان را از بین ببرید و خودروی خود را عالی جلوه دهید.

البته باید بدانید که واکس و پولیش خودرو با هم متفاوت است و به همین دلیل هزینه انجام آن ها نیز متفاوت است. علاوه بر این، این خدمات، قیمت پولیش خودرو نسبت به روش هایی مانند روکش مجدد بسیار مناسب تر است. شما می توانید از طریق خدمات ما انواع خدمات پولیش خودرو را در محل با بهترین قیمت پولیش برای خودرو 206 انجام دهید.

صافکاری قدیریان بهترین صافکاری برای خودروی 206 شما می باشد که قیمت پولیش ماشین 206 را با صرفه و با بهترین ابزار آلات به شما میدهد.جهت اطلاعات بیشتر به صافکاری قدیریان مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *