یکی از مهمترین خدمات مربوط به صافکاری خودرو صافکاری بدون رنگ درب صندوق میباشد که بسیاری از دارندگان خودرو  به دنبال صافکاری میگردن که بتواند به بهترین نحو ممکن درب صندوق خودروی آنها را بدون رنگ و عالی تعمیر کرده و ظاهر خودروی خود ا با بهترین نحو ممکن مشاهده نمایند.

یکی از بهترین صافکاری های موجود در تهران مجموعه قدیریان برای شما عزیزان در شعبه های مختلف خود میتواند خدمات بهترین صافکاری بدون رنگ درب صندوق خودرو را ارائه داده تا با رضایت تما به خانه های خود باز گردید. جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه قدیریان میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه فرمایید و یا با شماره های موجود در وب سایت با ما در تماس باشید.

در صورتی که نیاز به صافکاری بدون رنگ درب صندوق خود دارید می توانید همین حالا با شماره 09122503201 تماس بگیرید.

صافکاری بدون رنگ درب صندوق

وقتی با ودرو تصادف میکنید و یا جسم سختی به آن ضربه وارد میکند شما عزیزان به ای تعویض خودروی خود به تعمیر تخصصی آن میپردازید. برخورد های خودرو با اجسام سخت یا تصادف خودرو باعث میشود رنگ بدنه خودرو آسیب دیده و انتهای خودرو که شامل جلوبندی و صندوق خواهد شد میزان صدمات وارده را تحمل کند و باعث آسیب دیدن رنگ خود شود.

این تصادفات عمده  جزئی بوده و به رنگ بدنه ماشین آسیب می رساند اما برخی میتواند شدید باشد و بیشترین آسیب را به رنگ بدنه خودرو بزند و در این صورت شما عزیزان باید به صافکاری مراجعه کرده و به صافکاری بدون رنگ بپردازید. اگر صندوق ماشین شما آسیب دیده باشد باید با بهترین تعمیرکاران مجموعه صحبت کنید تا بتوانند به صافکاری بدون رنگ درب صندوق خودروی شما عزیزان با بهترین ابزار ها بپردازند.

اطلاعات بیشتر: مرکز صافکاری بدون رنگ شرق تهران

پس از برخورد خودرو با وسیله ای مانند خودروی دیگر و ایجاد فرورفتگی در در صندوق عقب، اولین سوال راننده این است که چگونه فرورفتگی را تعمیر کنیم. اگر درب صندوق به شدت آسیب دیده است، بهتر است آن را بدون رنگ صاف کنید. برای صافکاری بدون رنگ درب صندوق خودروی خود میتوانید به تخصصی ترین صافکاری تهران مجموعه قدیریان مراجعه فرمایید. از جمله آسیب هایی که به صندوق خودرو وارد میشود و کا به رفع آن می پردازیم عبارتند از:

صافکاری بدون رنگ درب صندوق

صافکاری بدون رنگ درب صندوق

رفع تورفتگی درب صندوق با صافکاری بدون رنگ

صافکاری بدون رنگ درب صندوق عقب یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای از بین بردن فرورفتگی در صندوق عقب که قسمتی از بدنه است به حساب می آید. لازم به ذکر است این کار باید توسط افراد مجرب و آگاه انجام شود در غیر این صورت از نتیجه راضی نخواهید بود. این کار می تواند بر روی صندوق عقب باقی بماند یا به رنگ خودرو آسیب برساند. این باعث کاهش قیمت خودرو می شود. شما عزیزان میتوانید جهت صافکاری بدون رنگ درب صندوق خودروی خود به مجموعه قدیریان مراجعه فرمایید.

ترمیم درب صندوق با صافکاری PDR

در دنیای امروز خودرو یکی از لوازم ضروری و مهم زندگی است. روز به روز شاهد افزایش تعداد خودروها در شهرها هستیم و همین مشکل باعث شده تا آمار تصادفات به شدت افزایش یابد. درب صندوق عقب خودرو از چند لایه فلزی با روکش های رنگی پوشیده شده و شیک و جذاب به نظر می رسد. برای آسیب جزئی، مشکل را می توان به راحتی با میله های PDR برطرف کرد. و در صورت آسیب جدی به رنگ خودرو، صافکاری و نقاشی به شما این امکان را می دهد که ظاهر قبلی خودرو را به حالت اولیه بازگردانید.

جهت صافکاری بدون رنگ درب صندوق خودرو میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه فرمایید و نمونه کار های مارا در آنجا مشاهده فرمایید. در صورتی که نگران افت قیمت خودرو با صافکاری pdr هستید محتوای لینک شده را مطالعه کنید.

نحوه صافکاری بدون رنگ درب صندوق

صافکاری بدون رنگ درب صندوق خودرو به طور قابل توجهی بر کیفیت نتیجه کار تاثیر می گذارد به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد تعمیر درب صندوق عقب آسیب دیده در تصادف را به افراد با تجربه خود می سپارند. صافکاری عبارتی است از ترمیم و تعمیر قسمت آسیب دیده خودرو و همچنین بازگرداندن  یا حفظ ظاهر اولیه خودرو است. درست است که صافکاری بدون رنگ بهتر از صافکاری معمولی است، اما هرگز فراموش نکنید که صافکارو مهارت های او این نوع صافکاری را با کیفیت بالا تضمین می کند.

صافکار ابتدا شدت آسیب وارده به درب صندوق را ارزیابی می کند و در صورت لزوم به صافکاری بدون رنگ درب خودرو می پردازند. از دیگر دلایل خرابی صندوق خودرو تگرگ خوردگی ماشین می باشد که در این صورت نیاز به ترمیم تگرگ خوردگی خودرو خواهید داشت.

هزینه صافکاری بدون رنگ درب صندوق

مهمترین سوال مشتریانی که به مجموعه قدیریان مراجعه می کنند این است که هزینه تعمیر رنگ صندوق عقب چقدر خواهد بود. یکی از مهم ترین عواملی که بر این هزینه ها تاثیر می گذارد میزان آسیب دیدگی خودرو است. باید بررسی شود که آیا مشکل بدون رنگ و با میله های PDR قابل حل است یا خیر. مورد دیگر میزان استفاده از قطعات، رنگ، پولیش و.. میباشد که شما عزیزان میتوانید با مجموعه قدیریان تماس بگیرید و درباره خودروی خود با مشاوران ما مشورت نمایید تا هزینه های اصلی صافکاری بدون رنگ درب صندوق خودروی خود را دریافت نمایید.

شما عزیزان می توانید برای صافکاری بدون رنگ درب صندوق خودرو به مجموعه قدیریان مراجعه فرمایید. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه و یا با شماره های درج شده در وب سایت با مشاوران ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *