بهترین صافکاری ستون ماشین را با مجموعه قدیریان بهترین و با تجربه ترین صافکاری تجربه کنید. تصادف یک اتفاق اجتناب ناپذیر است و حتی اگر همیشه احتیاط های لازم را انجام دهید ممکن است در اثر بی احتیاطی دیگران دچار حادثه شوید و خسارت مالی به وسیله نقلیه خود وارد کنید. یکی از قطعات خودرو که در تصادفات خودرو آسیب می بیند، ستون خودرو است. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین صافکاری ستون ماشین آشنا کنیم تا در صورت نیاز به صافکاری  ستون خودرو به بهترین مجموعه ها مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید و برای صافکاری ستون ماشین و یا صافکاری بدنه خودرو خود به مجموعه قدیریان مراجعه کنید.

صافکاری ستون ماشین

استون خودرو به عنوان یکی از مهم ترین قطعات ارائه می شوند که در زمان ارزیابی و تعیین قیمت، بی رنگ بودن این قطعات و سرویس پذیری آن ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. بنابراین زمانی که ستون های خودرو دارای ایراد هستند باید از متخصصان حرفه ای برای صافکاری و رنگ آمیزی آن ها کمک بگیرید تا بتوانید ستون های خودرو را کاملا بی عیب و نقص رنگ آمیزی کنید.

اطلاعات بیشتر: هزینه صافکاری کاپوت ماشین

 

لازم به ذکر است که سلامت ستون خودرو تاثیر زیادی در پایداری خودرو و هندلینگ آن دارد، بنابراین لازم است این قسمت های خودرو به گونه ای تعمیر و صافکاری شود که آیرودینامیک خودرو به گونه ای نباشد که دچار مشکلات و از حالت پایداری خارج شود.  تعمیرات ستون خودرو باید با استانداردهای اعلام شده توسط مکانیک های مجرب انجام شود به همین دلیل هرکسی که قصد صافکاری و تعمیر ستون خودرو را دارد باید با نوع قطعات به کار رفته در ستون ها آشنا باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهد.

لازم به ذکر است که در خودروهای مدرن، پایه ها قسمت بالایی شاسی هستند و در نتیجه مواد به کار رفته در ستون خودرو با مواد به کار رفته در ساختار شاسی خودرو یکسان است. جهت صافکاری ستون ماشین خود میتوانید به مجموعه قدیریان مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر: انواع روش های صافکاری ماشین

صافکاری ستون ماشین در تهران

ستون خودرو یکی از قسمت های مهم بدنه خودرو است که نقش بسزایی در پایداری خودرو دارد و در هندلینگ و فرمان پذیری خودرو نیز تاثیرگذار است. بنابراین ستون خودرو باید در بهترین حالت ممکن نگهداری شود زیرا آسیب به ستون خودرو منجر به افت شدید قیمت خودرو می شود. اگر ستون ماشین به دلیل تصادف جاده ای آسیب دید، تا حد امکان رانندگی نکنید زیرا بسیار خطرناک است و منجر به تصادفات غیرمنتظره می شود.

صافکاری ستون ماشین در تهران

صافکاری ستون ماشین در تهران

صافکاری ستون ماشین یک امر کاملا تخصصی است که با استفاده از دانش و تجهیزات خاص انجام می شود. ترمیم شکل کلی ستون خودرو باید با استفاده از صافکاری ستون ماشین انجام شود که بسیار سخت و اساسی است. در صورت نیاز به تعمیر ستون خودرو همین الان با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

صافکاری بدون رنگ ستون ماشین

استفاده از روش شاسی هرگز کافی نیست و معمولاً از میله های PDR برای شکل بالای ستون استفاده می شود. میله های PDR به عنوان یک ابزار تخصصی صافکاری در نظر گرفته می شود که می تواند بر روی دستگاه صافکاری برای از بین بردن فرورفتگی های روی بدنه بدون استفاده از چکش یا ضربات مکرر استفاده شود. میله های PDR در صافکاری بدون رنگ استفاده می شود و فقط برای ترمیم فرورفتگی استفاده می شود. میله های PDR از فولاد ساخته شده اند و در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسند. سر این میله ها زاویه دار است و به صافکار این امکان را می دهد که فرورفتگی هایی را که هنگام چرخاندن ایجاد می شود، از بین ببرد.  

اطلاعات بیشتر: هزینه صافکار در ماشین

برای استفاده از میله های PDR، ابتدا باید قطعاتی مانند چراغ های جلو، لاستیک ها یا پسرها را از بدنه خودرو جدا کرد تا مکانیک بتواند از میله ها برای دسترسی به قسمت ستون  بدنه استفاده کند. در فرآیند استفاده از میله‌های PDR در صافکاری بدون رنگ، متخصصان این حوزه ابتدا فرورفتگی را پیدا می‌کنند، سپس با استفاده از این میله‌ها سعی می‌کنند نیرویی به پشت فرورفتگی وارد کنند تا ناحیه آسیب‌دیده را ترمیم کنند. استفاده از میله های PDR یک امر تخصصی تلقی می شود و بهتر است به متخصصان و افراد با تجربه واگذار شود. زیرا در صورت عدم رعایت اصول و استانداردهای عملیاتی در هنگام استفاده از این میله ها، شکل و فرم بدنه خودرو به شدت خراب می شود.

صافکاری حرفه ای ستون ماشین

برای صافکاری ستون ماشین پس از تصادفات جاده ای ابتدا لازم است در مورد ظاهر کلی آنها و وضعیت آیرودینامیکی خودرو اطلاعاتی کسب شود. سپس زنجیرهای شاسی مخصوص دستگاه که جسم را به ستون ها متصل می کنند، ستون ها را می کشند تا شکل کلی و زاویه آن ها به شکل اولیه خود بازگردد. متخصصان صافکاری ستون ماشین از یک چکش برای پاک کردن قسمت هایی که دارای فرورفتگی بیشتری هستند استفاده می کنند. پس از اعمال مجدد رنگ، صافکار با استفاده از میله های PDR، نقاط و قطعات نهایی را به شکل اولیه خود باز می گرداند. در نهایت، قطعات تعمیر شده واکس زده می شوند تا با رنگ خودرو مطابقت داشته باشد تا لکه ها و خراش های ناشی از فرآیند تعمیر از بین برود.  

هزینه صافکاری ستون ماشین

برای اطلاعات بیشتر جهت صافکاری ستون ماشین میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با مشاوران ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *