چه زمانی به صافکاری نیاز داریم؟ بهترین زمان صافکاری خودرو چه وقتی است؟ همانطور که میدانید در شهر هی بزرگ رانندکی سخت می باشد و کار هرکسی نمی باشد. در رانندگی رعایت کردن بعضی از نکات بسیار مهم است که باعث میشود شما عزیزان سالم به مقصد برسید. اگر دچار تصادف شوید قسمتی از بدنه اتومبیل شما عزیزان ناهموار شده و یا دچار خط و خش میشود. شما عزیزان برای بازگرداندن بدنه خودروی خود به حالت اولیه خودش میتوانید دست به صافکاری بدنه خودرو بزنید. حال این مهم است که چه زمانی به صافکاری نیاز داریم؟ در ادامه همراه مجموعه قدیریان باشید تا درباره این موضوع به توضیحات جامع تری بپردازیم.

چه زمانی به صافکاری نیاز داریم؟

به طور کلی در زمانی که بدنه خودروی شما عزیزان فرورفتگی یا برآمدگی هایی در اثر تصادفات و حادثه ای به وجود آمده است و برای تعمیر و برگرداندن به حالت اولیه آن و زیبایی دوباره بدنه دست به صافکاری میزنیم. در صافکاری خودرو تعمیرکار ها باید تجربه و مهارت خاصی داشته باشند تا در این زمینه به شما عزیزان کمک کنند. صافکاری که حرفه ای باشد ابتدا به بررسی تمامی فرورفتگی ها و علت اتفاق ها می پردازد و میزان آسیب و فرورفتگی را تخمین خواهد زد و همچنین نوع صافکاری شما را که مناسب ترین برای خودروی شما است را تعیین میکند.

صافکاری خودرو در دو حالت بدون رنگ و با رنگ انجام میشود که قبل از اینکه یک فعالیت تعمیرات و مکانیکی باشد یک هنر در زمینه خودرو است. صافکار های حرفه ای فرورفتگی ها و مشکلات ایجاد شده بر روی بدنه خودرو را با استفاده از وسایل و ابزار آلات و قطعات اورجینال حل کرده  هرگونه مشکل را از روی بدنه خودرو شما عزیزان از بین میبرند. لازم به ذکر است برخی از تصادفاتی که رخ می دهد باعث آسیب جدی تر به بدنه خودرو شده و صافکار نیاز به قطعات اورجینال و جدید دارد که آن قطعه را تعویض کند. تعویض ها شامل کاپوت، گلگیر، تعویض شاسی، اتاق خودرو میباشد.

لازم به کر است صافکاری از مهمترین خدماتی است که باید قبل از انجام هر کاری راجب آن تحقیق کنید و بهترین ها را انتخاب کنید. امروزه خودرو بسیار ارزشمند بوده و باید به آن توجه شود. شما عزیزان می توانید با ماموران مجموعه قدیریان تماس گرفته و برای صافکاری خودروی خود با بهترین ها همکاری کنید و پس از اعتماد به تعمیرگاه ما مراجعه فرمایید. شما عزیزان برای دریافت خدمات می توانید به بهترین صافکاری شرق تهران مراجعه کنید.

چه زمانی به صافکاری نیاز داریم؟

چه زمانی به صافکاری نیاز داریم؟

بهترین زمان برای صافکاری خودرو چه زمانی میباشد؟

همانطور که میدانید تعمیراتی که برروی همه خودرو ها انجام میشود جز صافکاری به حساب می آید.در هر مواقعی که خودروی شما عزیزان دچار آسیب ها و فرورفتگی های عمیق شود و نیاز به تعمیر داشته باشد شما عزیزان میتوانید به صافکاری بپردازید. اگر هرچه زودتر به ترمیم این آسیب دیدگی ها بپردازید این آسیب ها عمیق تر و باعث صدمه زدن به اجزای خودرو و قطعات مهم تری خواهند شد. لازم به ذکر است جدید ترین روش صافکاری، صافکاری PDR میباشد که به آن صافکاری بدون رنگ خودرو هم میگویند.

مجموعه قدیریان با سالها سابقه در زمینه صافکاری و تعمیرات بدنه خودرو به شما عزیزان در این راه کمک کرده و تجربه چندین ساله خود را در اختیار شما قرار میدهد. شما عزیزان میتوانید به تعمیرگاه ما مراجعه کرده و قبل از آن با دریافت مشاوره رایگان از کار و سابقه ما اطمینان حاصل فرمایید سپس خودروی خود را به تعمیرکاران مجرب ما سپرده تا با بهترین دستگاه ها و تکلونوژی به صافکاری بدنه خودرو شما بپردازیم. جهت اطلاعات بیشتر درباره صافکاری خودرو میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه فرمایید.

8 نکته مهم هنگام صافکاری خودرو

عزیزانی که برای مراجعه به صافکاری تحقیق میکنند باید به شما عزیزان بگوییم که هنگام انتخاب صافکاری و خدمت صافکاری خودروی خود باید به 8 مورد توجه داشته باشید. این موارد شامل :

از تجربه و سابقه صافکار اطلاع داشته باشید

اگر صافکار دارای تجربه نباشد ممکن است آسیب بدنه خودرو را جدی تر کنند.

به بررسی خدمات صافکاری بپردازید

صافکاری باید طبق وجدان کاری خود بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

به مجوز صافکاری توجه کنید

اگر صافکاری مجوز نداشته باشد ممکن است کار خودروی شما خراب شده و بتوانید ثابت کنید و معتبر نباشد.

تکنیک های صافکاری را بشناسید

باید با انواع مختلف تکنیک ها آشنا باشید تا بدانید باید از چه روشی برای صافکاری خودروی خود استفاده کنید. اگر ستون ماشین شما نیاز به صافکاری دارد حتما وبلاگ صافکاری ستون ماشین به صورت حرفه ای را مطالعه کنید.

بهترین زمان برای صافکاری خودرو چه زمانی میباشد؟

بهترین زمان برای صافکاری خودرو چه زمانی میباشد؟

به بررسی رنگ با رنگ بدنه بپردازید

ممکن است رنگ بدنه شما تیره تر و یا روشن تر باشد اما رنگی که بعد از صافکاری استفاده شود با رنگ بدنه فرق داشته باشد.

در مورد ابزار آلات تحقیق کنید

شما این حق را دارید که بدانید برای صافکاری خودروی شما از چه ابزار و وسایلی استفاده می شود آیا اورجینال هستند یا خیر.

به ارتباط و خدمات رسانی صافکار دقت کنید

صافکار علاوه بر ککار خوب باید خوش رو و با اخلاق باشد تا شما هنگام صافکاری بتوانید به راحتی سوال های خود را از آنان بپرسید.

صافکاری خوب در نزدیک محل زندگیتان پیدا کنید

اگر صافکاری نزدیک محل زندگی ما باشد هنگام تعمیرات اگر چند روزی هم طول بکشد هزینه زیادی برای اسنپ و یا تاکسی نخواهید داد و هنگام مشکلات رایج سریعا به تعمیرگاه نزدیک محل خود مراجعه میکنید.

صافکاری کار چندان آسانی نیست که میتواند خیلی سخت هم باشد. شما عزیزان باید برای صافکاری به بهترین تعمیرگاهای که دارای تعمیرکاران با سابقه هستند مراجعه و قبل از آن به نکات مهم و بسیاری از موضوعات که ذکر شد بپردازید. حال که به جواب سوال شما چه زمانی به صافکاری نیاز داریم؟ پاسخ دادیک لازم به ذکر است برای صافکاری خودروی خود میتوانید به وب سایت مجموعه قدیریان مراجعه کنید و بهترین خدمات را از ما دریافت کنید، همچنین میتوانید به شماره های درج شده در وب سایت مراجعه کرده و با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *